annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen !!!

Volgens mij totaal waardeloos want ik zie zo dat er kopers zijn, die maar lage beoordelingen geven terwijl dit eigenlijk niet coorect is.

M'n laatste koper, heeft zeer vlug betaald, ik heb zeer vlug geleverd, hij heeft me een goeie feedback gegeven maar geeft me dan wel maar 9 op 10 voor communicatie!

Kijk, dat vind ik mierenneukerij. Je hebt dus nog steeds van die mensen die vinden dat 10 op 10 niet mogelijk is , dus geven ze maar 8 of 9 terwijl ze wel zeer vlug, correct en goed gediend zijn en zelf geen enkele opmerking kunnen geven.

Vandaar, dat beoordelingsysteem kan een verkoper onterecht kraken!
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

deneken ? 😉
Bericht 21 van 52
laatste antwoord

Moet 'denken' zijn, sorry schrijffoutje. :8}

m.

m.
Bericht 22 van 52
laatste antwoord

och niet erg, ik maak al veel meer schrijffouten hoor.;-)
Bericht 23 van 52
laatste antwoord

Beste mikmak, ik geloof dat het secundair onderwijs niveau van dit probleem te hoog gegrepen is voor sommige forumtrollen hier, want hun eurocent lijkt nog steeds niet gevallen te zijn.

De vorige posts hebben de mentale capaciteiten (of beter gezegd, beperkingen) van bepaalde verkopers pijnlijk duidelijk gemaakt...
Bericht 24 van 52
laatste antwoord

artic toch, hoe bestaat het dat je je der terug wil uitklappen? Het wordt geleidelijk aan zelfs lachwekkend!

Vooreerst was mijn laatste reactie alles behalve op die % maar op je uitspraken over de feedback.
Maar OK, wat die % betreft, speciaal voor jou een woordje uitleg:

4,9 % = 4,9 gemiddeld
4.9% = 4,9 procent

Ben je nu ook weer mee met de nederlandse taal en de moderne wiskunde? Ik hoop het alvast voor jou

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 25 van 52
laatste antwoord

Ik ben geen expert in statistiek, maar in de boeken die ik erover gelezen heb, ben ik toch nergens tegengekomen dat het percent teken ook wordt gebruikt om gemiddelden aan te duiden. Kan je misschien een referentie geven waaruit dit blijkt?
Bericht 26 van 52
laatste antwoord

In wat ben je eigenlijk wel een expert?

Bericht 27 van 52
laatste antwoord

Verkopen op EBAY. En jij bent blijkbaar een expert in het ontwijken van vragen, want ik wacht nog altijd op je referentie.
Bericht 28 van 52
laatste antwoord

Verkopen op EBAY

:^O:^O:^O

Of nee, misschien toch anders te interpreteren: :_| als jij symbool staat voor de toekomstige ebay-verkoper, dan is ebay geen lang leven meer beschoren :_|

Enne... wat het %-teken betreft: wat heeft dit symbool weer? Juist ja, het gemiddelde!

Bericht 29 van 52
laatste antwoord

%
Procent
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
(Doorverwezen vanaf %)
Ga naar: navigatie, zoeken
Procentteken

Een procent (van Latijn: pro centum, per honderd) aangeduid door het teken % is een honderdste deel. Men gebruikt procenten om een deel van een groter geheel aan te geven, door het geheel "op 100 te stellen". Door de uitdrukking in procenten, wordt vaak vermeden in decimalen te moeten rekenen en laten delen zich onderling gemakkelijk vergelijken. Het aantal procenten wordt percentage genoemd. In plaats van "de helft" kan men dus ook "50%" zeggen, of een "percentage van 50". Procenten worden het meest toegepast in de rekenkunde

m.

m.
Bericht 30 van 52
laatste antwoord