annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen !!!

Volgens mij totaal waardeloos want ik zie zo dat er kopers zijn, die maar lage beoordelingen geven terwijl dit eigenlijk niet coorect is.

M'n laatste koper, heeft zeer vlug betaald, ik heb zeer vlug geleverd, hij heeft me een goeie feedback gegeven maar geeft me dan wel maar 9 op 10 voor communicatie!

Kijk, dat vind ik mierenneukerij. Je hebt dus nog steeds van die mensen die vinden dat 10 op 10 niet mogelijk is , dus geven ze maar 8 of 9 terwijl ze wel zeer vlug, correct en goed gediend zijn en zelf geen enkele opmerking kunnen geven.

Vandaar, dat beoordelingsysteem kan een verkoper onterecht kraken!
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

wat verkoop jij eigenlijk?

Momenteel niets, omdat EBAY uit pure jaloezie voor mijn mateloos succes mijn aanbiedingen stelselmatig offline haalt.

Dit heb je zelf gezocht en we hebben je verwittigd maar je bent een betweter en wou ons niet geloven.

Loontje is om z'n boontje gekomen!

(voor de forummers die niet weten waarover het gaat: onze brave man zou een claim voor niet betaler indienen indien je met paypal bij hem zou betalen, dit stond zwart op wit in z'n aanbiedingen en daarom had ebay al z'n aanbiedingen er af gehaald, heeft niets met jaloersheid te maken. De man vraagt ook overmatige verzendkosten om zo het verlies te compenseren!)

Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Bericht 51 van 52
laatste antwoord

Met 13 verkopen kan je toch moeilijk spreken over een rijke verkoopervaring.

Zoals zo vaak is het niet de kwantiteit maar de kwaliteit die telt.

onze brave man zou een claim voor niet betaler indienen indien je met paypal bij hem zou betalen, dit stond zwart op wit in z'n aanbiedingen

Toch een logisch gevolg van de duidelijke dubbele vermelding (incl. fancy logo) dat ik PayPal niet accepteer als betalingsmethode?

De man vraagt ook overmatige verzendkosten

Geen idee wat je als overmatig definieert, maar 4.50 EUR lijkt me toch niet overdreven.
Bericht 52 van 52
laatste antwoord