Wij hebben een winkel in Oostende maar ook verkoop ik nu reeds 3 jaar op EBAY thermisch ondergoed.
Enkele jaren geleden verkocht ik zeer goed als beginnner, nu enkele jaren later heb ik m'n aanbod verdriedubbeld en de prijzen zijn gelijk gebleven, integendeel, sommige producten heb ik in vermindering gezet en ook de verzendprijs voordeliger!
Ik verkoop amper !!!!
Wat is er aan de hand? Kan iemand mij dat vertellen?
Beter niets verkopen dan kopers die niet betalen, en mij mijn eerste negatieve feedback geven en mijn sterrensysteem naar de vaantjes helpen.
Blijkbaar niets te doen tegen kopers die met nieuwe accounts kopen.
Heb een geschil geopend,10 min. later kreeg ik als antwoord een neg.
De reden dat ik zo snel een geschil opende was omdat de contactgegevens niet klopten.
De tas was er nog maar net terug opgeplaatst omdat ik na 6 weken tevergeefs op de betaling wachtte van winterell.
Blokkeer best winterell en delphedrane.
Koopt massaal ,maar krijgt weinig feedback.
Met het account delphedrane is de feedback vandaag privé gemaakt,maar je kan wel bij winterell zien dat ze kwistig met neg. zwaait.
De feedback die ik van aurorawe heb gekregen is gelijkaardig aan diegene die winterell geeft.
Dus ik vermoed dat het dezelfde persoon is.
Heb al een aantal verkopers gecontacteerd,ontvangen geen betaling,alleen vragen om uitstel van betaling.
Heeft de koper gereageerd op het geschil ? als er geen reactie is, is er geen probleem, zo vlug mogelijk het geschil sluiten (na 4 dagen) en de feedback verdwijnt !
Nee, in het geschil heeft ze nog niet gereageerd.
Dus na 4 dagen kan ik dat sluiten .MAAR als ze bezwaar aantekent ,zoals ik en anderen al hebben ervaren,blijft alles staan.
En ja, ze komt met betalingsbewijzen!
Stel dat ze toch zou betalen,wat dan?
Ze heeft me wel buiten het geschil een kwade mail gezonden,ik heb haar geantwoord dat ik een geschil ben begonnen omdat de contactgegevens niet kloppen.Heb haar gevraagd waarom het opgeven telefoonnummer toebehoort aan iemand anders,en dat ik deze persoon heb opgebeld en die haar helemaal niet kende.
Ik weet me met dit geval geen raad.
Heb al een jaar problemen met haar,wel altijd met nieuwe accounts.
Ik denk dat de feedback ook verwijderd wordt als de contactgegevens niet kloppen. Wacht even tot het geschil afloopt, als ze wel reageert, kan je Customer Support contacteren.
Deze persoon is koopziek,koopt dagelijks verschillende items op ebay.Voor 7000 euro op 2 maanden tijd.Kan die onmogelijk allemaal betalen,zeker niet omdat ze in collectieve schuldbemiddeling zit.
Verzint allerlei excuses,ziek,overlijdens,brand....om verkopers te sussen.
En ge geraakt er niet vanaf.
Koopt wel hoofdzakelijk bij Franstaligen,ze heeft de Franse nationaliteit.
Kookt antiek,meubels,gebruiksgoederen,cd's... en soms een handtas.