annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HEEEEEEELP, ik verkoop amper !!!! Hoe komt dit!

Wij hebben een winkel in Oostende maar ook verkoop ik nu reeds 3 jaar op EBAY thermisch ondergoed.

Enkele jaren geleden verkocht ik zeer goed als beginnner, nu enkele jaren later heb ik m'n aanbod verdriedubbeld en de prijzen zijn gelijk gebleven, integendeel, sommige producten heb ik in vermindering gezet en ook de verzendprijs voordeliger!

Ik verkoop amper !!!!

Wat is er aan de hand? Kan iemand mij dat vertellen?

Johan

hellyhansenbelgium
Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

Weet wel niet of ik die namen mocht vrijgeven,maar allé hoe meer ze geblokkeerd wordt hoe beter.
Geloof me t'is erger dan de pest,als ze haar zinnen ergens op gezet heeft....
Bericht 31 van 62
laatste antwoord

Als je kan aantonen dat de adresgegevens foutief zijn, hoef je slechts één telefoontje te doen naar de helpdesk en de feedback zal er geen half uur meer staan. Indien ze dan binnen de opgelegde termijn niet het adres wijzigt, wordt het account geschrapt.

Enig nadeel: dergelijke gekkerds vinden het blijkbaar leuk om telkens weer met nieuwe accounts op te duiken.
Wat ze er leuk in vinden om zomaar een beetje te kopen en nooit te betalen, ik snap het nog steeds na al die jaren echt niet!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 32 van 62
laatste antwoord

Als ge nu persé iets wil,maar geen geld hebt,koopt ge dat telkens opnieuw.
Ze heeft me vorige keer,dus de tweede keer dat ik die aanbood,voorgesteld om te betalen met de creditkaart van haar man,op email adres.Vermits dat buiten ebay zou zijn, geld de verkopersbescherming niet.Dus ik heb geweigerd,wat haar woest maakte.Op die manier zou ze de tas gratis hebben,vermits ik snel verzend,maar ik weet dat de kaarten geblokkeerd zijn.
Haar redering zal zijn,ik die tas niet,dus ook niemand anders!
En ja ik denk dat ze gestoord is en nog geen beetje.
Ik vond het gek dat de tas,voor de derde keer,onmiddellijk verkocht was aan een nulfeedbacker.
Die onmiddellijk na de aankoop al betalingsuitstel vroeg.
Toen het telefoonnummer niet klopte kreeg ik argwaan.
De snelle reactie op mijn openen van een geschil,nl die neg. feedback is erg onwaarschijnlijk voor iemand die compleet nieuw is.Daarenboven geeft winterell identiek dezelfde feedback aan verkopers dan dit geval.
Best is haar te blokkeren,alhoewel in modelbouw heeft ze geen interesse.:-x
Mijn groot probleem is dat ik beroepshalve zwijgplicht heb,maar wel weet welk vlees ik in de kuip heb,en dat belooft niet veel goeds dat kan ik wel verzekeren.
Bericht 33 van 62
laatste antwoord

@siemenpoes

Dus ik vermoed dat het dezelfde persoon is.

Indien er sterke vermoedens zijn dat winterell dezelfde is als aurorawe, en u de eerste geblokkeerd had toen de tweede zijn bod plaatste, kunt u vragen aan eBay om dit te onderzoeken, in veel gevallen kunnen zij zien dat de gebruiker of de gebruikte computer dezelfde is. Dit is een manier om zowel van de feedback als van deze persoon af te geraken:

Er is een link om dit te melden onder “Enkele voorbeelden” op onderstaande URL.
Meld een koper die biedt met de bedoeling een aanbieding te verstoren.
Geblokkeerde bieders mogen niet onder een andere gebruikersnaam objecten van die verkoper kopen of erop bieden. Als ze dat wel doen, kunnen ze voor onbepaalde tijd worden geschorst.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/unwelcome-buying.html

Melden wegens valse of ontbrekende contactgegevens
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/identity-false.html

En als het niet mogelijk is om het lid tijdens de transactie te contacteren kunt u eBay vragen om de feedback te verwijderen, maar haar e-mail communicatie werkt blijkbaar.

Bericht 34 van 62
laatste antwoord

Hartelijk bedankt voor de tip.
Heb een mail verzonden met vraag voor verduidelijking.
Als we jou niet hadden ..:-x
Bericht 35 van 62
laatste antwoord

supergiftman - 500 meter van mijn deur ???
J.A - CHANTAL e.a.Ge kunt het HEBBEN tegen een zacht prijsje.;-)
Bericht 36 van 62
laatste antwoord

gij gunt ook niks aan dorpsgenoten, hé ...

Bericht 37 van 62
laatste antwoord

En lap :

eerst was't van hebben, nu is 't tegen een zacht prijsje.

Hoor de ervaren antiekhandelaar maar afkomen : het volgende stapje is dat hij gaat beweren dat ze speciaal gemaakt waren voor het leger van Napoleon ...

Bericht 38 van 62
laatste antwoord

Mijn neg.feedback is verwijderd,maar spijtig genoeg is deze koper nog altijd actief.
Sommige verkopers verliezen hun geduld en geven waarschijnlijk beledigende feedback,en ze slaagt er steeds in deze te laten verwijderen.
Ze is al jaren actief ,dikwijls wel geschorst,maar ze kent ebay perfect,en weet hoe te misbruiken.
Het is een schande dat er niets wordt ondernomen,verkopers worden voor schut gezet,want ze beschikt zelfs over betalingsbewijzen,zodat ze bezwaar aantekent telkens een geschil wegens niet betaling gesloten wordt.
Bericht 39 van 62
laatste antwoord

Terug neg. feedback van haar,met haar andere account waarmee ze de tas de tweede maal kocht.
Ditmaal nog lasterlijker dan de andere,lees maar eens.
WINTERELL,DELPHEDRANE,AURORAWE zijn een en dezelfde persoon.
Diegene die durft om een geschil op te starten krijgt rood,lees maar eens de feedback die ze anderen geeft.
Hoelang laat ebay die nu haar gangen gaan.
Ze kent ebay heel erg goed ,weet zelfs de commentaren te laten verwijderen,en betalingsbewijzen te toveren.
Maakt regelmatig de feedback privé,tot ebay de commentaar van de verkoper heeft verwijderd
Veel verkopers durven geen geschil meer opstarten uit angst voor die rode bol,en haar commentaar.
Het is een nachtmerrie,s'avonds reageert ebay niet ,dus blijf ik met die commentaar zitten.En ik heb een geschil geopend,gesloten,commissie teruggekregen EN TOCH KAN ZE ME NOG FEEDBACK GEVEN EN ZE HEEFT IN HET GESCHIL NIET GEREAGEERD.Ze moeten mij nu toch eens uitleggen hoe dat mogelijk is.
Bericht 40 van 62
laatste antwoord