Het lijkt wel een Waalse competitie te zijn om Vlamingen negatieves te geven :_|
I'll join the club :_|
Ik weet niet wat ervan te denken maar het gaat om volgend object:
negatieve feedback
Volgens mij zijn titel en beschrijving duidelijk maar ja, als de koper geen woord nederlands snapt en enkel koopt op basis van "prentjes kijken", dan heb je het vlaggen zeker?
Leuker is het daaropvolgend mailcontact:
Bonjour,
je suis très déçu des objets reçus en effet aucun rapport avec la photo montrant un socle de diorama avec possibilité de mettre une feuille de décor derrière et les feuilles reçues de plus 6 eur de frais de port pour une simple enveloppe c'est vraiment trop je demande un remboursement intégral et si vous voulez en retour vos 4 feuilles les frais de port (1.2 eur suffiront)pour l'expédition de celles-ci si pas reçu satisfaction d'ici 72 heures mise en litige et plainte pour vente déloyale sur internet via le site concerné (SPF ECONOMIE)
Enerzijds staat hier een onwaarheid als een koe: zendingen van 39 x 26,5 cm zijn niet meer aanvaard als niet-genormaliseerd en vallen onder Kilopost.
Anderzijds zit er een duidelijk dreigement in de mail.
Dit werd beaamd vanmorgen door de helpdesk maar er moest nog overleg gebeuren met de franse afdeling (Wallonië wordt blijkbaar ondersteund door de franse sector). Tot op dit moment staat de feedback er nog altijd dus vrees ik dat hij zal blijven staan...