Hey,
had het niet om een waalse koper gegaan, dan was het gisterenmorgen al weg. De contactpersoon die ik toen aan de telefoon had, Kristof K. bevestigde mij direct dat het om een geval ging waarbij de feedback kon verwijderd worden maar jammer genoeg moest het over de fransen heen gaan.
Vandaag zijn er enkel een stapel kungelende nederlanders met het dossier bezig geweest.
Zoals die ene heer vanmorgen aan de telefoon al zei: het grootste deel van de nederlandstalige helpdeskmedewerkers zijn de franse taal niet machtig!
Zij zien dus blijkbaar op de moeite om te bekijken wat er echt staat.
Eentje antwoord iets over de feedback die geen haatdragende inhoud heeft
Een ander spreekt dan weer dat het aangekochte (de grastapijten dus) niet overeenstemt met de beschrijving.
Het is er echt niet op verbeterd hoor.
Nu, mijn visie over ebay op zich is niet gewijzigd hoor, er bestaat gewoon volgens mij nog steeds geen beter verkoopskanaal.
Hoe de helpdeskmedewerkers die vandaag de dienst uitmaken, omgaan met dergelijke zaken ergert mij wel!
Tot voor een paar maand vloog iets dergelijks er automatisch af, nu moet het blijkbaar via honderden kanalen en telkens nieuwe mensen...