annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HEEEEEEELP, ik verkoop amper !!!! Hoe komt dit!

Wij hebben een winkel in Oostende maar ook verkoop ik nu reeds 3 jaar op EBAY thermisch ondergoed.

Enkele jaren geleden verkocht ik zeer goed als beginnner, nu enkele jaren later heb ik m'n aanbod verdriedubbeld en de prijzen zijn gelijk gebleven, integendeel, sommige producten heb ik in vermindering gezet en ook de verzendprijs voordeliger!

Ik verkoop amper !!!!

Wat is er aan de hand? Kan iemand mij dat vertellen?

Johan

hellyhansenbelgium
Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

Dus het zijn er toch 2,ned. en een andere voor de franstaligen.
Bericht 51 van 62
laatste antwoord

En dat tegenspreken heb ik ook ervaren.
Het heeft duidelijk te maken van de goodwill van de medewerker aan de lijn,die ik had, heeft geluisterd en zaken nagekeken en kon blijkbaar Frans.
Bericht 52 van 62
laatste antwoord

Frits, is het je al opgevallen dat er bij de bewuste aanbieding 2 € verzending staat ?
Goedkope kiloposten, daar bij jou :-)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 53 van 62
laatste antwoord

Bij één artikel kan dit verzonden worden als een niet-genormaliseerde hoor.
Vier stuks zoals de koper er kocht dienen platgeplooid om onder de 3cm te blijven en dat zou de tapijtjes ernstig beschadigen.
Deze moesten er dus uit via Taxipost

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 54 van 62
laatste antwoord

Allez, na anderhalve dag kreeg ik dus de vrijgeleide om vanaf nu ongestraft te kopen, wat te schelden en te dreigen (zonder te chanteren met neg feedback).
Alles mag en kan tegenwoordig volgens de helpdesk!

Lezen wat er in de titel in de beschrijving staat?
Totaal niet meer nodig!
Nee, de verkoper is in de fout als ik toevallig de taal niet machtig ben en iets verkeerd koop.

Bericht 55 van 62
laatste antwoord

hey frits
Ken je nog de eindeloze discussies die we hadden.
Ik vind het zeer jammer voor je(eerlijk en uitdrukkelijk)maar toen was ebay heilig voor je.
Er is wel wat aan te doen,maar dan moet je maanden naar de hogere regionen van ebay zoeken en lastig vallen.Tot iemand die prutsers aan de helpdesk op hun vingers tikt.(koffietje drinken en tussendoor vlug een knopje van automatische email indrukken) zonder de intentie een zaakje grondig te onderzoeken.Er is een uitzondering ST.H. WELKE MIJN WAARDERING WEGDRAAGD
guy
Bericht 56 van 62
laatste antwoord

Ik zou denken dat diegene die met modelbouw bezig zijn,aan het nummer alleen al weten wat ze kopen.Dacht dat modelbouw het veiligste was wat je kon verkopen.
Niet dus.
Vermits je toch altijd een andere hebt aan de tel.,zou ik nog proberen.
En ja, zoals dikwijls op de fora aangehaald,verkopers zijn loslopend wild en een heel goede ervaren jager ....
Bericht 57 van 62
laatste antwoord

Hey,

had het niet om een waalse koper gegaan, dan was het gisterenmorgen al weg. De contactpersoon die ik toen aan de telefoon had, Kristof K. bevestigde mij direct dat het om een geval ging waarbij de feedback kon verwijderd worden maar jammer genoeg moest het over de fransen heen gaan.

Vandaag zijn er enkel een stapel kungelende nederlanders met het dossier bezig geweest.
Zoals die ene heer vanmorgen aan de telefoon al zei: het grootste deel van de nederlandstalige helpdeskmedewerkers zijn de franse taal niet machtig!
Zij zien dus blijkbaar op de moeite om te bekijken wat er echt staat.
Eentje antwoord iets over de feedback die geen haatdragende inhoud heeft
Een ander spreekt dan weer dat het aangekochte (de grastapijten dus) niet overeenstemt met de beschrijving.

Het is er echt niet op verbeterd hoor.

Nu, mijn visie over ebay op zich is niet gewijzigd hoor, er bestaat gewoon volgens mij nog steeds geen beter verkoopskanaal.
Hoe de helpdeskmedewerkers die vandaag de dienst uitmaken, omgaan met dergelijke zaken ergert mij wel!
Tot voor een paar maand vloog iets dergelijks er automatisch af, nu moet het blijkbaar via honderden kanalen en telkens nieuwe mensen...

Bericht 58 van 62
laatste antwoord

siemenpoes, uit mijn voorbeeld blijkt dat je zelfs geen ervaren jager meer moet zijn, gewoon een dommekl**t die enkel de taal van zijn dorp spreekt en voor de rest graag prentjes kijkt, kan je al de das om doen!

Kijk maar eens naar zijn gegeven feedback: "diorama et feuille de papier"
Zelfs de foto kan hij al niet exact plaatsen: het is een simpele openstaande kartonnen doos met erin een stapel grastapijten op schaal.

Zijn persoonlijke feedback (het is een man met een vrowuelijke nick) zegt ook al veel: 6 neutrales en 4 negatieves op 164 objecten, is een vrij betrouwbaar iemand blijkbaar

Bericht 59 van 62
laatste antwoord

Dus is het toch zo dat het probleem zit in de opdeling en het gebrek aan communicatie,zoals ook mij aan de tel werd verteld.
En wat die aantekeningen betreft van niet-betalers ,daar geloof ik niets meer van.
4 aantekeningen van ned.onbetaalde verkopers krijgen,moeten dan doorgeven worden aan hun Fr. kollega's,en plots zijn die aantekeningen verdwenen.Ze krijgen van ebay.fr de reden niet door.Dus je commissie heb je terug,maar de Fr. koper krijgt geen aantekening.Dus niet erg aangenaam voor de ned. helpdesk.
Zij zien de massale aankopen,de massale neg. feedback,de klachten....alles is doorgegeven aan hun fr. collega's en die doen niets,de ned. afdeling kan dat account niet schorsen en hun fr.collega's zien er geen graten in.

Waarom kunnen wij geen opsplitsing maken,Vlaams gewest,Brussels gewest,Waals gewest,Nederland,Frankrijk..
Lijkt misschien gek,maar als ik een probleem heb met een koper is het steeds Waals Brabant,nooit uit Vlaanderen of Wallonie,
Bericht 60 van 62
laatste antwoord