annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een "eerlijke" verkoper ons kan leren op een "eerlijke manier" fra

@ artic:

- niemand verplicht mij inderdaad om hier te komen lezen maar als je nu nog in één draadje je wartaal zou kunnen poneren dan hadden wij nog tenminste de mogelijkheid om ons bezig te houden met ernstige raadgevingen aan die mensen die daadwerkelijk om eerlijke hulp komen vragen en niet steeds jouw wansmakelijke theorieën tussenin vinden!
Bij deze een eerlijke oproep: blijf vanaf nu aub in dit draadje tot je kan inzien hoe je oprecht eerlijk kan verkopen op ebay.
Je zal ongetwijfeld succes hebben maar dan kan ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) dit draadje links laten liggen.
Nu kunnen we gewoon niet naast je gelul (ja, ik blijf dit zo omschrijven omdat het niets anders is)

Voor de rest begin je misschien best om voor je examens eens contact op te nemen met je prof economie want als die op't examen vraagt wat eerlijke handel inhoudt, dan garandeer ik jou nu al een tweede zittijd of nog slechter: een bis-jaar!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 54
laatste antwoord
53 ANTWOORDEN 53

even trouwens melden dat Proxis bij wijze van voorbeeld gebruikt werd en dat ik geen enkele bewering wil maken dat proxis zijn producten niet opstuurt
Bericht 31 van 54
laatste antwoord

even trouwens melden dat Proxis bij wijze van voorbeeld gebruikt werd en dat ik geen enkele bewering wil maken dat proxis zijn producten niet opstuurt

En dat zeg je nu pas! Nu moet ik mijn anti-proxis groep weer van Facebook halen...
Bericht 32 van 54
laatste antwoord

Maar dus, je zou proxis altijd gerust laten, en direct de fout bij de post leggen, ook al heeft proxis niks verstuurd?
Bericht 33 van 54
laatste antwoord

Hi, hi, hi. Ik heb je fotootje gezien op Facebook.
Interessante groepen waar je lid/fan van bent, vooral van Kabouter Wesley.

Bobbejaanland
*
Joey doesn't share food!!

Kabouter Wesley
*
Spyro the dragon
*
Megan Fox

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 34 van 54
laatste antwoord

Wanneer gaat die zelfingenomenheid eindelijk stoppen???

Zichzelf een betrouwbare verkoper terwijl ons Yannickske:
- er niet voor terugdeinst om bij betalingen per overschrijving extra kosten aan te rekenen
- 2 euro extra kosten te rekenen om naar de post te gaan die net om de hoek ligt
- andere verkopers aanzet om de ebay-regels aan hun laarzen te lappen

Het is echt ongelooflijk hoe iemand zo vol van zichzelf kan zijn!

Bericht 35 van 54
laatste antwoord

Dat hangt eigenlijk af van de prijs van het item. Als de prijs hoog genoeg is, zou ik beiden gaan lastig vallen. Op die manier heb je de kans dat ze je allebei terug betalen, onafhankelijk van elkaar, als je maar lang genoeg zaagt.

Bij goedkope items zou ik de moeite niet doen om e-mails te gaan rondsturen, om het uur naar het postkantoor stappen om ze daar nog eens op de zenuwen te werken en de rij te blokkeren enz.

Per slot van rekening, zoals je zegt, is er geen enkele waterdichte manier dat proxis kan bewijzen dat het het object wel degelijk verzonden hebben.
Bericht 36 van 54
laatste antwoord

Dat hangt eigenlijk af van de prijs van het item. Als de prijs hoog genoeg is, zou ik beiden gaan lastig vallen. Op die manier heb je de kans dat ze je allebei terug betalen, onafhankelijk van elkaar, als je maar lang genoeg zaagt.

Daaraan zie je dat je het systeem niet eens ten gronde kent hé?

De koper mag klacht indienen zoveel hij wil, De Post zal daar geen gevolg aan geven.
Ze zullen je doodleuk doorsturen naar je verkoper die dan de klacht kan indienen.
Hij zal moeten bewijzen dat hij het pakje traceerbaar (al dan niet verzekerd) verzond en het bedrag van de aankoop moeten aantonen via een factuur of ander bewijsstuk.
Indien De Post het pakje dan niet zal terugvinden, dan vergoeden zij de verkoper en NOOIT de koper!

Indien er dan - zoals in een ergens anders aangehaald voorbeeld - geregistreerd staat dat het pakket wel degelijk afgeleverd werd en het tegendeel kan niet bewezen worden, dan ben ik nog niet zo zeker dat De Post effectief zal terugbetalen hoor.

Wat andere reacties van jou betreft, de gewone taxipost-leveringen zijn nooit met handtekening!
Dit is een extra optie binnen het taxipost-systeem.
Het chauffeur dient wel te registreren dat hij afleverde maar de geadresseerde dient dit niet handtekenend te bevestigen

Bericht 37 van 54
laatste antwoord

Wat andere reacties van jou betreft, de gewone taxipost-leveringen zijn nooit met handtekening!
Dit is een extra optie binnen het taxipost-systeem.
Het chauffeur dient wel te registreren dat hij afleverde maar de geadresseerde dient dit niet handtekenend te bevestigen

Wat is dan het nut van zo'n knullige optie als de chauffeur dit zelf kan paraferen? Dat bewijst dus helemaal niets, als ik het goed begrijp, want die chauffeur kan net zo goed alle pakjes paraferen en ze nadien in de dichtstbijzijnde afvalcontainer kieperen om van het werk vanaf te zijn. De afzender heeft dan wel een bewijs van verzending, maar De Post zal zeggen dat het pakket besteld is terwijl de ontvanger nog steeds niet heeft gekregen.
Bericht 38 van 54
laatste antwoord

Je ziet, je moet nog veel leren hé?

Enne... er wordt al langer niet meer geparafeerd maar digitaal ingevuld wat afgeleverd werd

Bericht 39 van 54
laatste antwoord

Ik geef graag toe dat ik nog niet alles ken over de online economie tot in de kleinste details, Frits 😉

Maar of er digitaal ingevuld wordt of nog wordt geparafeerd, maakt dat een verschil wat mijn probleemstelling betreft?
Bericht 40 van 54
laatste antwoord