annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik een eBay factuur met een 0 saldo betalen?

Factuurnummer: 043010-756108340073

Hallo ***** ******** (e-user2),

Je kunt je maandelijkse factuur voor de periode 01 April 2010 tot en met 30 April 2010 nu online bekijken.

Credit- of nulsaldo: €0,00

Zo bekijk je je factuur en voer je een betaling uit:

eBay maakt een factuur op voor 0 euro: Als ik geen O euro betaal dan riskeer ik geschorst te worden?

Rekeningoverzicht
U kunt deze weergave niet omhoog verplaatsen.
Bedrag laatste factuur (30-apr-10): EUR 0,00
Crediteringen, betalingen en terugstortingen op laatste factuur: EUR 0,00
# Crediteringen
EUR 0,00
# Betalingen
EUR 0,00
# Terugstorting op rekening aanvragen
EUR 0,00
Openstaand bedrag sinds 04-mei-10: EUR 0,00
Nieuwe activiteit niet op factuur toegepast: EUR 0,00
Huidig saldo: EUR 0,00 -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Dit bleek niet nodig maar toch kreeg ik heb daar uiteindelijk 3 uur gezeten en ik kreeg de vraag wel 5 keer terug gesteld...

Ik beklaag het individu dat met mij zo'n discussie zou willen aangaan hoor, beste Frits! Wie denk je dat het het langst zal uithouden: die belastingcontroleur of ik? ]:)

Efkes de pc openen en aantonen dat je die maand geen activiteiten had, is niet zo evident hoor.

Vandaar dat ik mijn strategie ook omgekeerd heb: in plaats van te moeten bewijzen dat ik één maand niets verkocht, hou ik helemaal geen facturen bij en laat ik de fiscus bewijzen dat ik sommige maanden wel iets verkocht. En dit schijnt te werken, want to dusver blijken de pilaarbijters steevast mijn voordeur te mijden. B-)
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

En dit schijnt te werken, want to dusver blijken de pilaarbijters steevast mijn voordeur te mijden.

Tja, met 13 verkopen die alles samen 40 euro opbrachten, denk ik dat ze niet veel aan je deur te zoeken hebben ook hé?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Tja, je zou toch verwachten dat ze in tijden van economische crisis het onderste uit de kan proberen te halen zoals ik dat altijd doe... Zelfs belastingcontroleurs zijn niet meer zo gemotiveerd als ze ooit waren, zo blijkt 😛 Een evolutie die ik alleen maar kan toejuichen!
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Tja, je zou toch verwachten dat ze in tijden van economische crisis het onderste uit de kan proberen te halen zoals ik dat altijd doe... Zelfs belastingcontroleurs zijn niet meer zo gemotiveerd als ze ooit waren, zo blijkt Een evolutie die ik alleen maar kan toejuichen!

Moeten we dit ook onder "jouw kunstgalerij" plaatsen of mogen we dit beschouwen als onzin, prietpraat, zever in pakskes, ... ???

Bericht 14 van 14
laatste antwoord