annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik een eBay factuur met een 0 saldo betalen?

Factuurnummer: 043010-756108340073

Hallo ***** ******** (e-user2),

Je kunt je maandelijkse factuur voor de periode 01 April 2010 tot en met 30 April 2010 nu online bekijken.

Credit- of nulsaldo: €0,00

Zo bekijk je je factuur en voer je een betaling uit:

eBay maakt een factuur op voor 0 euro: Als ik geen O euro betaal dan riskeer ik geschorst te worden?

Rekeningoverzicht
U kunt deze weergave niet omhoog verplaatsen.
Bedrag laatste factuur (30-apr-10): EUR 0,00
Crediteringen, betalingen en terugstortingen op laatste factuur: EUR 0,00
# Crediteringen
EUR 0,00
# Betalingen
EUR 0,00
# Terugstorting op rekening aanvragen
EUR 0,00
Openstaand bedrag sinds 04-mei-10: EUR 0,00
Nieuwe activiteit niet op factuur toegepast: EUR 0,00
Huidig saldo: EUR 0,00 -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Lijkt me overduidelijk weeral een bug van EBAY. Ik zou je aanbevelen deze factuur toch te betalen, zodat in de EBAY database de factuur wordt gemarkeerd als "betaald". Controleer wel dat er effectief niets van je rekening gehaald wordt.
Bericht 2 van 14
laatste antwoord

anders betaal je 1cent ,bij de volgende controle kunne ze die dan terugstorten (omzeilen van de bug).
Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Niets met bug te maken.

Ik heb ook al facturen van 0 euro gehad en vind dit eigenlijk ok.

Of het wettelijk is weet ik niet maar feit is wel dat ik geen telefoon van m'n boekhouder krijg of ik ja dan neen verkocht heb op ebay.

Dus, naar controle toe van belastingen is het beter om 12 facturen per jaar te hebben, ook al zijn er 0 euro facturen bij dan dat je bvb maar 9 facturen inbrengt en dat ze denken dat je drie maand niet aangeeft ...

Ik vind het makkelijk en een bewijs voor de boekhouding.
Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Af en toe kom je van die mensen tegen die er wel erg vreemde redeneringen op nahouden :^O

Winkelcentrum, passeer jij dan ook dagelijks langs alle grootwarenhuizen om er een leeg kasticket te vragen als bewijs dat je er NIETS gekocht hebt? 😄
Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Artic, ga naar je eigen factuurpagina en je zal zien dat daar ook voor de maand april 0,00 euro staat.

Wat winkelcentrum zegt is helemaal niet zo onlogisch!
Als een verkoper die jaar in jaar uit verkoopt via ebay en dan plots één maand niet actief was, dan is het inderdaad beter om een 0,00 euro factuur in zijn boekhouding op te nemen want bij een eventuele grondige belastings- of BTW-controle zal men er snel uit halen dat er één factuur niet in zit en dan mag jij het uitleggen...
Efkes de pc openen en aantonen dat je die maand geen activiteiten had, is niet zo evident hoor.
Ebay-facturen zijn op de site immers slechts beperkt in tijd consulteerbaar via de site (1,5 jaar) en de controles kunnen soms langer dan 5 jaar op zich laten wachten...
Denk je dat de controleurs dan efkes de telefoon zullen nemen en ebay bellen om na te gaan of de verkoper zijn verhaal wel klopt?
Nee hoor want daar is een gerechtelijke vordering voor nodig en dit hebben ze niet zomaar hé?

Nee, de verkoper zal het zelf mogen uitleggen, desnoods gedurende uren, telkens opnieuw die ene vraag: waar is die factuur van die ene maand???

Ik kan je verzekeren, controles zijn geen lachedingetjes hoor. Jaren terug had ik ooit met een belastingscontroleur (toen werkte ik nog louter als bediende met aangifte van de werkelijke beroepskosten in plaats van het wettelijke forfait).
De dame in kwestie ging in discussie over de kilometerstand van mijn auto en geloofde me niet. Ik zei haar meerdere malen dat ze - indien ze me niet geloofde - best mee kwam tot aan mijn auto die beneden op de parking stond.
Dit bleek niet nodig maar toch kreeg ik heb daar uiteindelijk 3 uur gezeten en ik kreeg de vraag wel 5 keer terug gesteld...

Maar ja, wat wij jou ook proberen duidelijk te maken, er zal wel steeds weer een repliek komen waarmee je denkt je gelijk te halen zeker?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

oei, 't wordt laat...
Ik hoop maar dat mijn relaas begrijpbaar is voor jou...

Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Articcynda word best NOOIT zelfstandig, is al in faling voor ze begint!
Bericht 8 van 14
laatste antwoord

is al in faling voor ze begint!

Het is een "manneke" ..... 🙂
Bericht 9 van 14
laatste antwoord

aha, een puber dus !
Bericht 10 van 14
laatste antwoord