Hoe slechte waardering vermijden ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-02-2014 13:01
Iemand kocht bij mij en betaalde met Paypal.
Het produkt is defect volgens hem. Hij zei dat hij zeker was waaraan het lag en wou daar een vervangstuk voor. Nu marcheert het nog niet en wilt hij weer iets anders vervangen. Ik heb hem gezegd dat hij het mag terug sturen op mijn kosten .
Als ik hem nu terugbetaal , hoe is dan de juiste procedure om de bestelling te annuleren en daarbij te vermijden dat hij mij een slechte waardering geef ?
Re: Hoe slechte waardering vermijden ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-02-2014 14:06
Die garantie kunt u niet krijgen.
Blijf vriendelijk en zakelijk en wacht de reactie af.
Als de koper slim is start die een geschil voor niet-als-omschreven, dan volgt de rest vanzelf.
Maar u kunt het ook onderling regelen.
Wacht dan met terugbetalen totdat u het item hebt ontvangen anders wordt het een tombola.
Stuur na ontvangst en terugbetaling een annuleringsverzoek naar eBay om uw kosten terug te krijgen.
Re: Hoe slechte waardering vermijden ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-02-2014 17:33
Bij een annuleringsverzoek moet de koper akkoord gaan. Als die het vertikt van er op te reageren betaalt eBay de kosten niet terug.
Re: Hoe slechte waardering vermijden ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-02-2014 21:04
Als die vertikt te reageren kunt u zelf het verzoek na zeven dagen sluiten en krijgt u ook uw geld terug.
Alleen als de niet-betaler niet akkoord gaat krijgt u niets terug.

