IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-01-2010 23:01
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-01-2010 22:10
Deze forums zijn tegenwoordig beter dan gelijk wat er op tv te zien is, en het beste wat er de afgelopen jaren op het forum is verschenen.
Absolute klasse, ik geniet.
Volledig mee eens...
Maar, zou ebay niet automatisch onder de berichten van onze troll een waarschuwing kunnen plaatsen? kwestie van minder ervaren ebayers niet op het foute been te zetten?
zoiets van:
Deze posting is puur als entertainment bedoeld. deze posting heeft geen enkel nut en gegeven raad in deze posting wordt best niet opgevolgd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-01-2010 23:50
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken, en ik geef je zeker gelijk, maar de meeste verzamelaars die ik ken zijn hier niet van overtuigd. Die gaan met hun dubbele exemplaren naar beurzen en vergaderingen om ze rechtstreeks te ruilen.
Dus ook 'nieuwe' spullen, waarvan er meestal meer dan ééntje verkocht wordt !
Vorige maand verkocht ik ook een Molex Y-splitter, eentje die bij in de doos van een DVD-RW drive zat en dus gloednieuw was. Vermits ik nog een Molex beschikbaar had op de PSU had ik die dus niet nodig, en bijgevolg op Ebay gegooid. Nieuw item inderdaad. Maar meestal zitten er zo geen vijftien bij in elke doos hé. En probeer me nu niet wijs te maken dat je vijftien DVD-RW drives koopt om uit elke doos de Molex Y-splitter te vissen...
Een pc scherm lezen is toch niet hetzelfde.
Dat is waar, maar ik zit sowieso de hele dag achter mijn pc dus ik ben er gewend aan geraakt. Bovendien lees je een boek maar één keer, dus het is veel milieuvriendelijker én goedkoper om het gewoon digitaal te lezen. En nadat je het uit hebt hoef je gewoon op de delete toets te drukken, en pakt dus geen plaats in ergens in een kast.
ik wil een schijfje
Daar heb ik juist een hekel aan. Als je die schijfjes in aparte casings houdt nemen ze bergen plaats in. En als je ze opbergt in de spindels waar de lege exemplaren inzaten, dan moet je eerst alle bovenliggende eruit halen voor je de CD of DVD die je zocht er tussenuit kan peuteren. Die schijfjes hebben sowieso toch de onhebbelijke neiging om uit je handen te slippen en vroeg of laat op de grond te vallen, waardoor ze bekrast geraken en onleesbaar worden, en je ze weer door zo'n polijstmachientje moet halen. Puur tijdverlies vind ik dat dus, en dat terwijl mp3'tjes op een harde schijf zelfs automatisch geïndexeerd worden door software als Foobar2000.
Ja, en als het op Wikipedia staat is het zeker juist, dat weet iedereen... zucht....
Ah natuurlijk, want ik schrijf zelf mee aan Wikipedia :^O Maar geen paniek, ik hou me uitsluitend bezig met de Engelse versie, dus de Nederlandse is voorlopig nog veilig. Voorlopig.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-01-2010 23:54
zoiets van:
Deze posting is puur als entertainment bedoeld. deze posting heeft geen enkel nut en gegeven raad in deze posting wordt best niet opgevolgd.
Het zou pure discriminatie zijn om mijn posts op die manier te flaggen. Als Ebay zoiets implementeert dan zet ik een pruik met zwart krulhaar op, plak een baard aan mijn gezicht en trek met mijn geit aan de leiband naar het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding om klacht in te dienen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:00
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:27
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:27
Ik heb het al gezien dat je meeschreef aan Wiki... wel leuk dat je je weer eens vergist en dit dan nog over wat je zelf schreef voor wikipedia!
Je zou niet meegewerkt hebben aan de nederlandstalige versie???
Ik heb anders wel gezien dat je een artikelke schreef over "dimmers" dat al ettelijke keren aangepast werd.
Wat nog leuk is... je bent begot slechts 16 jaar (ik citeer: "ik ben geboren op 12 februari 1993") en spreekt al van examens in januari en proffen!
Je hebt toch wel de toelating gevraagd aan je ouders om te kopen en verkopen via ebay hé?
Zoniet ben je buiten al je andere regelovertredingen ook al in overtreding met de leeftijdsgrens die ebay hanteert!

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:31
Toen zij in't eerste middelbaar enkele zaken diende op te zoeken op't internet, was er slechts één beperking: "Zoek nooit op Wikipedia want daar krijg je meer foute antwoorden dan correcte!"
Wiki wordt immers gevuld voor maar vooral door zijn eigen gebruikers zonder dat de informatie aldaar wetenschappelijk getoetst wordt.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:41
Je zou toch zo iets als dochter of zoon hebben of dat mijn zoon zoiets als kind bij hem op school zou hebben.
Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.
Iemand?

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:51
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-01-2010 00:56
Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.
Persoonlijke aanvallen lanceren omdat je in een beschaafde discussie je gelijk niet kan halen van "een kind"? Dan ben je wel erg laag gevallen, vind ik...