annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

Voor ons verkopers is alleen de hoogste bieder van belang,

en blijkbaar heeft onze 'topverkoper' geen weet van het principe en het nut van een herkansingsaanbod.

Och, ja, we zitten met een nepadvocaat, een bij voorbaat mislukte politica, en nu ook nog een woeste drammer ...

Komt dat zien, komt dat zien, de voorstelling gaat beginnen !

Bericht 11 van 92
laatste antwoord

@sinaaiman
Heu...Nederlanders zijn toch ook buitenlanders, dacht ik ?

Klopt! Maar die trouwen en fokken niet binnen de familie, dat was zelfs verboden in NL totdat die niet-westerse eisers en drammers kwamen. ;-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 12 van 92
laatste antwoord

zolang ze hun gefrituurde Mora rommel maar thuislaten.

Helemaal mee eens, behalve dan voor de Mmmmmmora frikandellen want die hebben ze hier (nog) niet. :^O

Bericht 13 van 92
laatste antwoord

zolang ze hun gefrituurde Mora rommel maar thuislaten.

Ook helemaal mee eens ! :^O
Alvast toch één iets waar iedereen het mee eens.

m.

m.
Bericht 14 van 92
laatste antwoord

Alvast toch één iets waar iedereen het mee eens is.
Sorry ik begin ook fouten te schrijven. :8}

m.

m.
Bericht 15 van 92
laatste antwoord

De koggetjes van de Hema daarentegen zijn van harte welkom !

m.

m.
Bericht 16 van 92
laatste antwoord

Alweer volledig mee eens, J-A. Ik had niet gedacht dat mijn positieve invloed op jou al zo snel merkbaar zou zijn!

Of ze nu fokken met familieleden, met geiten of met een harem bestaande uit een combinatie van beiden, laat me eigenlijk Siberisch koud. Ik heb respect voor culturele verschillen, en beschaving is een proces dat tijd vergt. Rome werd ook niet in één dag gebouwd.

Ik heb geen problemen met culturele verschillen, maar wel met "mensen zonder papieren" die veranderen in "deurwaarders zonder papieren" tijdens onaangekondigde nachtelijke bezoeken. Of als vaatdoeken als traditionele hoofddeksel gebruikt worden om grootschalig vuurwerk te verbergen buiten de eindejaarsperiode.

@supergiftman: herkansingsaanbod? Ebay is geen universiteit waar wie gebuisd is een nieuwe kans krijgt tijdens de tweede zit hé.
En trouwens, van het ogenblik dat een koper een bod geplaatst heeft, is de verkoper verplicht de verkoop af te handelen met de koper die het hoogste bod heeft geplaatst. Volgens deze redenering zou een herkansingssituatie zich dus simpelweg niet mogen voordoen. Althans, niet bij een topverkoper [sic] als ik.
Bericht 17 van 92
laatste antwoord

Wat zijn koggetjes van de Hema?
Ik mis de originele Hema rookworst. Die wordt alleen in de Nederlandse Hema's verkocht, hier niet.

Bericht 18 van 92
laatste antwoord

herkansingsaanbod? Ebay is geen universiteit waar wie gebuisd is een nieuwe kans krijgt tijdens de tweede zit hé.
En trouwens, van het ogenblik dat een koper een bod geplaatst heeft, is de verkoper verplicht de verkoop af te handelen met de koper die het hoogste bod heeft geplaatst. Volgens deze redenering zou een herkansingssituatie zich dus simpelweg niet mogen voordoen. Althans, niet bij een topverkoper [sic] als ik.

nog nooit hetzelfde item twee keer gehad? Dat is dan een manier om legaal binnen de regels van ebay nieuwe aanbiedingskosten te vermijden. Maar waarschijnlijk het legale eraan stoort je...
Bericht 19 van 92
laatste antwoord

behalve dan met het type dat op kosten van de belastingbetaler leeft

Nu dacht ik net dat je daar voorstander van was? zoveel mogelijk frauderen en vals spelen en anderen voor de kosten laten opdraaien... dat promoot je toch?
Bericht 20 van 92
laatste antwoord