ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Alweer volledig mee eens, J-A. Ik had niet gedacht dat mijn positieve invloed op jou al zo snel merkbaar zou zijn!
Of ze nu fokken met familieleden, met geiten of met een harem bestaande uit een combinatie van beiden, laat me eigenlijk Siberisch koud. Ik heb respect voor culturele verschillen, en beschaving is een proces dat tijd vergt. Rome werd ook niet in één dag gebouwd.
Ik heb geen problemen met culturele verschillen, maar wel met "mensen zonder papieren" die veranderen in "deurwaarders zonder papieren" tijdens onaangekondigde nachtelijke bezoeken. Of als vaatdoeken als traditionele hoofddeksel gebruikt worden om grootschalig vuurwerk te verbergen buiten de eindejaarsperiode.
@supergiftman: herkansingsaanbod? Ebay is geen universiteit waar wie gebuisd is een nieuwe kans krijgt tijdens de tweede zit hé.
En trouwens, van het ogenblik dat een koper een bod geplaatst heeft, is de verkoper verplicht de verkoop af te handelen met de koper die het hoogste bod heeft geplaatst. Volgens deze redenering zou een herkansingssituatie zich dus simpelweg niet mogen voordoen. Althans, niet bij een topverkoper [sic] als ik.
herkansingsaanbod? Ebay is geen universiteit waar wie gebuisd is een nieuwe kans krijgt tijdens de tweede zit hé.
En trouwens, van het ogenblik dat een koper een bod geplaatst heeft, is de verkoper verplicht de verkoop af te handelen met de koper die het hoogste bod heeft geplaatst. Volgens deze redenering zou een herkansingssituatie zich dus simpelweg niet mogen voordoen. Althans, niet bij een topverkoper [sic] als ik.
nog nooit hetzelfde item twee keer gehad? Dat is dan een manier om legaal binnen de regels van ebay nieuwe aanbiedingskosten te vermijden. Maar waarschijnlijk het legale eraan stoort je...
behalve dan met het type dat op kosten van de belastingbetaler leeft
Nu dacht ik net dat je daar voorstander van was? zoveel mogelijk frauderen en vals spelen en anderen voor de kosten laten opdraaien... dat promoot je toch?