annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

Een herkansingsaanbod kan ook interessant zijn, als je meerdere exemplaren van een object te koop hebt !

Koggetjes : koekjes, met veel boter en suiker ! mmmmmm

m.

m.
Bericht 21 van 92
laatste antwoord

Heb je de boterkoek van de Hema dan wel eens geprobeerd? Dat is pas lekkerrrrr.... :-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 22 van 92
laatste antwoord

nog nooit hetzelfde item twee keer gehad? Dat is dan een manier om legaal binnen de regels van ebay nieuwe aanbiedingskosten te vermijden. Maar waarschijnlijk het legale eraan stoort je...

Ik heb nog nooit een item twee keer gehad inderdaad. Bovendien ben ik iemand die zoekt naar algemeen inzetbare oplossingen i.p.v. me te beperken tot specifieke situaties zoals herkansingen: ik zoek oplossingen die toelaten om in alle omstandigheden nieuwe aanbiedingskosten te vermijden.

Per slot van rekening moet er hier toch één iemand op het forum zijn hersenen laten werken om de Ebay wereld te verbeteren, vermits de rest over Hema koekjes debatteert.
Bericht 23 van 92
laatste antwoord

Ik heb nog nooit een item twee keer gehad inderdaad. Bovendien ben ik iemand die zoekt naar algemeen inzetbare oplossingen i.p.v. me te beperken tot specifieke situaties zoals herkansingen: ik zoek oplossingen die toelaten om in alle omstandigheden nieuwe aanbiedingskosten te vermijden.

zoals ik al zei: het legale erin staat je wat tegen...
Bericht 24 van 92
laatste antwoord

over koekjes gesproken, die kaaskoekjes van HEMA vond ik vroeger zo lekker... zouden die er nog zijn? Waren van die ronde
Bericht 25 van 92
laatste antwoord

zoals ik al zei: het legale erin staat je wat tegen...

Of je het daar nu al dan niet bij het rechte eind hebt doet eigenlijk niet ter zake, vermits de situatie waarin twee identieke objecten verkocht zouden worden, zich normaal gezien niet voordoet. Vind je nu zelf niet dat het nogal absurd is om te veronderstellen dat er iemand zou zijn die 2 identieke stofzuigers, kasten, haardrogers of klavieren in huis heeft en op hetzelfde ogenblik besluit beiden te verkopen? Ik beweer niet dat deze situatie onmogelijk kan voorkomen, maar het is en blijft muggenzifterij naar mijn (ondertussen deskundige) mening.

Overigens, ik ben niet eens zo zeker of mijn methodes wel illegaal zijn... plaatsingskosten vermijden door de nominale waarde van het item op te tellen bij de verzendkosten i.p.v. de startprijs zodat die kan starten op 0.01 EUR is een methode die de Ebay interface toelaat, hier komt geen hacking aan te pas.
Bericht 26 van 92
laatste antwoord

Zucht...
Vind je nu zelf niet dat het nogal absurd is om te veronderstellen dat er iemand zou zijn die 2 identieke stofzuigers, kasten, haardrogers of klavieren in huis heeft en op hetzelfde ogenblik besluit beiden te verkopen?

Nee, zo absurd is dat niet.
Ik heb b.v. stapels van dezelfde boeken over kunst liggen en die wil ik zeker allemaal verkopen.

Ik heb ook 2 Ikea Billy witte boekenkasten (iemand interesse?) en die wil ik ook nu verkopen, allebei.
Wat is daar nu zo absurd aan?

Ik vind je wel een beetje zielig en krijg zo onderhand wel een beetje meelij met je. Je snapt zo veel dingen niet.

@disneybelgium
die kaaskoekjes van HEMA vond ik vroeger zo lekker.

Volgens mij verkoopt de Hema die kaasbolletjes nog steeds. Ik vind ze ook zo lekker. Ga zaterdag eens kijken of ze die nog hebben. :-)

Bericht 27 van 92
laatste antwoord

Vind je nu zelf niet dat het nogal absurd is om te veronderstellen dat er iemand zou zijn die 2 identieke stofzuigers, kasten, haardrogers of klavieren in huis heeft en op hetzelfde ogenblik besluit beiden te verkopen

al ooit eens in een winkel geweest ???

Bericht 28 van 92
laatste antwoord

Per slot van rekening moet er hier toch één iemand op het forum zijn hersenen laten werken om de Ebay wereld te verbeteren, vermits de rest over Hema koekjes debatteert.

Er worden op de fora tegenwoordig over koekjes zinniger dingen gezegd dan over andere zaken ...

Het is trouwens heel erg belangrijk om te weten waar je de beste koekjes kan kopen !

Bericht 29 van 92
laatste antwoord

Ik heb ook 2 Ikea Billy witte boekenkasten (iemand interesse?) en die wil ik ook nu verkopen, allebei.
Wat is daar nu zo absurd aan?

Heb je daar een hele tijd geleden al niet mee aan het leuren geweest ?

Bericht 30 van 92
laatste antwoord