ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Je moet wachten tot Ebay zo'n speciaal actieweekend organiseert waarbij het plaatsen van nieuwe aanbiedingen gratis is. De laatste keer dat dit gebeurde, ergens in November 2009 als ik me niet vergis, kon ik in één dag een 25-tal aanbiedingen online zetten omdat ik de templates al op voorhand had klaargemaakt.
dus je zou x-aantal weken wachten om opnieuw aan te bieden, terwijl je direct gratis kan verkopen? Was time geen money voor u?
dus je zou x-aantal weken wachten om opnieuw aan te bieden, terwijl je direct gratis kan verkopen? Was time geen money voor u?
Inderdaad, maar de tijd begint pas te lopen van het ogenblik dat ik actief bezig ben de aanbieding weer online te zetten. Het is niet zo dat ik x-aantal weken met mijn vingers zit te draaien totdat er zo'n actiedag voorbijkomt, vanzelfsprekend.
Ik snap nog altijd niet waarom je niet direct de tweede het laat kopen, bespaard je om x-aantal weken te wachten en je hebt relatief zekerheid dat het verkocht wordt. binnen x-aantal weken heeft iedereen die eerst intresse had misschien ondertussen al ergens anders het item gekocht?
man man man ,julie ben bezig met "koekjes en ikea kasten"????en interesante verhaal van JOAQUIN-OUDE PANNEN EN POTTEN? ik wist niet dat jij poept met jouve familie? ik denk dat deze normaal was in jaren stilletjes in dorpen van nederland? ik zou varderen enorm van JOAQUIN om deze te verlaten en dat stopt zeveren over buitenlanders omdat is zelf buitenlander ier op ebay.BE ...veni vidi vici....