annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

thanks voor het aanbod maar liever niet, ik werk liever met mensen waarin nog een positief toekomstperspectief zit 😉

In dat geval kan ik je aanraden met een zekere Sony-san contact op te nemen ]:)
Bericht 51 van 92
laatste antwoord

Artic, denk jij nu echt dat wij ons gelijk niet kunnen halen?
Alles maar dan ook alles wat je aanhaalt over het gebruik van de ebay-site houdt geen enkele steek of stinkt naar bewust aanzetten tot regelovertreding!

Zo bijvoorbeeld de discussie van de voorbije dag rond herkansingsaanbiedingen!

1. Waarom zou iemand geen 2 identieke artikels in aanbod hebben? Ebay richt zich zowel naar de particulier die zijn/har overbodige objecten wil verkopen als naar professionele verkopers.
En laat deze laatste groep toch wel gelijk zijn aan handelaars die - ja - in hun magazijn misschien wel 10 identieke stofzuigers hebben staan omdat deze in inkoop goedkoper waren dan er elke week ééntje te bestellen.

2. Zelfs als heb je maar een stom splitterke in stock, dan nog kan de functie "herkansingsaanbod" nuttig zijn!
Stel maar dat ik het hoogste bod bij je splitter had en ik zou je uiteraard nooit betalen want ik wil je enkel maar een negatieve feedback geven omdat je mij de vorige keer liggen had met het teveel aanrekenen van portkosten.
In dit geval kan het nuttig zijn om je splitterke aan de tweede hoogste bieder aan te bieden via "herkansingsaanbod"

Voor de rest heb ik mijn info omtrent Wiki wel degelijk gecheckt hoor.
Er zit maar één geregistreerde gebruiker op Wiki met jouw naam, Yannickske.
Alleen is het nu wel jammer dat je via een grootsprakerige uitspraak meer vrij gaf van jezelf dan jezelf wou hé?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 52 van 92
laatste antwoord

ik citeer: "ik ben geboren op 12 februari 1993

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

damn... echt?
Bericht 53 van 92
laatste antwoord

Het zal je dochter maar wezen ...

Trouwens hou ik veel meer van koekjes met chocola dan van die kaasdingen...

Bericht 54 van 92
laatste antwoord

Stel maar dat ik het hoogste bod bij je splitter had en ik zou je uiteraard nooit betalen want ik wil je enkel maar een negatieve feedback geven omdat je mij de vorige keer liggen had met het teveel aanrekenen van portkosten.
In dit geval kan het nuttig zijn om je splitterke aan de tweede hoogste bieder aan te bieden via "herkansingsaanbod"

In dat geval start ik een geschil wegens "niet betalende koper" of iets dergelijks, en zet het item gewoon weer opnieuw in de aanbieding nadat het geschil is gesloten. Dat is nu één van de vlakken waarop de Ebay richtlijnen duidelijk zijn.

Voor de rest heb ik mijn info omtrent Wiki wel degelijk gecheckt hoor.

Er bestaat een site die "Google" heet, en je wel de correcte info kan geven als je "ArticCynda Wiki" intypt 😉

damn... echt?

Als Frits het bij het rechte eind had, hoe kan ik dan dit bericht typen als ik op dit uur op de schoolbanken zou moeten zitten? Logisch blijven nadenken, beste collega's!

Trouwens hou ik veel meer van koekjes met chocola dan van die kaasdingen...

Ik ben het volledig met je eens, maar je mag niet vergeten dat wij Vlamingen zijn en dus van Chocolade houden, supergiftman. De (half)Nederlanders daarentegen worden geboren uit een bol kaas, dus dat kan wel verband houden met hun voorkeur voor kaaskoekjes.
Bericht 55 van 92
laatste antwoord

Logisch blijven nadenken, beste collega's!

Hoe jij kan denken dat wij collega's zouden kunnen zijn, dat snap ik nu echt niet!

]:)

Photobucket
Bericht 56 van 92
laatste antwoord

In dat geval start ik een geschil wegens "niet betalende koper" of iets dergelijks, en zet het item gewoon weer opnieuw in de aanbieding nadat het geschil is gesloten. Dat is nu één van de vlakken waarop de Ebay richtlijnen duidelijk zijn.

Dus op alle vlakken doe je zo je best om kosten te voorkomen, maar daar zou je dan extra kosten maken. de logica ontgaat me...
Bericht 57 van 92
laatste antwoord

En als die eerste en tweede bieder toevallig een heel hoog bod uitbrachten ! Dan is een herkansingsaanbod echt wel handig, als die eerste koper niet betaald heeft ! :-)

m.

m.
Bericht 58 van 92
laatste antwoord

En nu ga ik naar de Hema ! ;-)

m.

m.
Bericht 59 van 92
laatste antwoord

Dus op alle vlakken doe je zo je best om kosten te voorkomen, maar daar zou je dan extra kosten maken. de logica ontgaat me...

Je moet wachten tot Ebay zo'n speciaal actieweekend organiseert waarbij het plaatsen van nieuwe aanbiedingen gratis is. De laatste keer dat dit gebeurde, ergens in November 2009 als ik me niet vergis, kon ik in één dag een 25-tal aanbiedingen online zetten omdat ik de templates al op voorhand had klaargemaakt.

En als die eerste en tweede bieder toevallig een heel hoog bod uitbrachten ! Dan is een herkansingsaanbod echt wel handig, als die eerste koper niet betaald heeft !

In dat geval zou ik de tweedehoogste bieder een mailtje sturen met de mededeling dat ik op het punt sta het item te verkopen aan de hoogste bieder, maar hem/haar nog een kans wil geven het item alsnog te bemachtigen door zijn/haar bod met 10% te verhogen. Een zeer hoog bod plaatsen betekent dat die koper dat object echt heel graag zou willen, en dus zit de kans er wel in dat hij/zij ingaat op dat voorstel.
Bericht 60 van 92
laatste antwoord