Artic, denk jij nu echt dat wij ons gelijk niet kunnen halen?
Alles maar dan ook alles wat je aanhaalt over het gebruik van de ebay-site houdt geen enkele steek of stinkt naar bewust aanzetten tot regelovertreding!
Zo bijvoorbeeld de discussie van de voorbije dag rond herkansingsaanbiedingen!
1. Waarom zou iemand geen 2 identieke artikels in aanbod hebben? Ebay richt zich zowel naar de particulier die zijn/har overbodige objecten wil verkopen als naar professionele verkopers.
En laat deze laatste groep toch wel gelijk zijn aan handelaars die - ja - in hun magazijn misschien wel 10 identieke stofzuigers hebben staan omdat deze in inkoop goedkoper waren dan er elke week ééntje te bestellen.
2. Zelfs als heb je maar een stom splitterke in stock, dan nog kan de functie "herkansingsaanbod" nuttig zijn!
Stel maar dat ik het hoogste bod bij je splitter had en ik zou je uiteraard nooit betalen want ik wil je enkel maar een negatieve feedback geven omdat je mij de vorige keer liggen had met het teveel aanrekenen van portkosten.
In dit geval kan het nuttig zijn om je splitterke aan de tweede hoogste bieder aan te bieden via "herkansingsaanbod"
Voor de rest heb ik mijn info omtrent Wiki wel degelijk gecheckt hoor.
Er zit maar één geregistreerde gebruiker op Wiki met jouw naam, Yannickske.
Alleen is het nu wel jammer dat je via een grootsprakerige uitspraak meer vrij gaf van jezelf dan jezelf wou hé?