annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

IK WIL GELD GEVEN
Deze forums zijn tegenwoordig beter dan gelijk wat er op tv te zien is, en het beste wat er de afgelopen jaren op het forum is verschenen.
Absolute klasse, ik geniet.

Volledig mee eens...

Maar, zou ebay niet automatisch onder de berichten van onze troll een waarschuwing kunnen plaatsen? kwestie van minder ervaren ebayers niet op het foute been te zetten?

zoiets van:

Deze posting is puur als entertainment bedoeld. deze posting heeft geen enkel nut en gegeven raad in deze posting wordt best niet opgevolgd.
Bericht 41 van 92
laatste antwoord

En via eBay kan je het gemakkelijkst in contact komen met collega verzamelaars, je ruilt je dubbele exemplaren voor geld, en daarna kan je dat geld opnieuw ruilen voor exemplaren die je nog tekort had in je verzameling.

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken, en ik geef je zeker gelijk, maar de meeste verzamelaars die ik ken zijn hier niet van overtuigd. Die gaan met hun dubbele exemplaren naar beurzen en vergaderingen om ze rechtstreeks te ruilen.

Dus ook 'nieuwe' spullen, waarvan er meestal meer dan ééntje verkocht wordt !

Vorige maand verkocht ik ook een Molex Y-splitter, eentje die bij in de doos van een DVD-RW drive zat en dus gloednieuw was. Vermits ik nog een Molex beschikbaar had op de PSU had ik die dus niet nodig, en bijgevolg op Ebay gegooid. Nieuw item inderdaad. Maar meestal zitten er zo geen vijftien bij in elke doos hé. En probeer me nu niet wijs te maken dat je vijftien DVD-RW drives koopt om uit elke doos de Molex Y-splitter te vissen...

Een pc scherm lezen is toch niet hetzelfde.

Dat is waar, maar ik zit sowieso de hele dag achter mijn pc dus ik ben er gewend aan geraakt. Bovendien lees je een boek maar één keer, dus het is veel milieuvriendelijker én goedkoper om het gewoon digitaal te lezen. En nadat je het uit hebt hoef je gewoon op de delete toets te drukken, en pakt dus geen plaats in ergens in een kast.

ik wil een schijfje

Daar heb ik juist een hekel aan. Als je die schijfjes in aparte casings houdt nemen ze bergen plaats in. En als je ze opbergt in de spindels waar de lege exemplaren inzaten, dan moet je eerst alle bovenliggende eruit halen voor je de CD of DVD die je zocht er tussenuit kan peuteren. Die schijfjes hebben sowieso toch de onhebbelijke neiging om uit je handen te slippen en vroeg of laat op de grond te vallen, waardoor ze bekrast geraken en onleesbaar worden, en je ze weer door zo'n polijstmachientje moet halen. Puur tijdverlies vind ik dat dus, en dat terwijl mp3'tjes op een harde schijf zelfs automatisch geïndexeerd worden door software als Foobar2000.

Ja, en als het op Wikipedia staat is het zeker juist, dat weet iedereen... zucht....

Ah natuurlijk, want ik schrijf zelf mee aan Wikipedia :^O Maar geen paniek, ik hou me uitsluitend bezig met de Engelse versie, dus de Nederlandse is voorlopig nog veilig. Voorlopig.
Bericht 42 van 92
laatste antwoord

zoiets van:

Deze posting is puur als entertainment bedoeld. deze posting heeft geen enkel nut en gegeven raad in deze posting wordt best niet opgevolgd.

Het zou pure discriminatie zijn om mijn posts op die manier te flaggen. Als Ebay zoiets implementeert dan zet ik een pruik met zwart krulhaar op, plak een baard aan mijn gezicht en trek met mijn geit aan de leiband naar het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding om klacht in te dienen.
Bericht 43 van 92
laatste antwoord

"This posting will self-destruct in five seconds" zou misschien nog beter zijn ...
Bericht 44 van 92
laatste antwoord

@supergiftman
Heb je daar een hele tijd geleden al niet mee aan het leuren geweest ?

Nee, dit is de eerste keer dat ik die op Kapaza en op Marktplaats ga zetten.
Die andere Ikea kastjes waren lage kastjes in beuken.

Nu zijn het 2 van deze:

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 45 van 92
laatste antwoord

@articcynda:

Ik heb het al gezien dat je meeschreef aan Wiki... wel leuk dat je je weer eens vergist en dit dan nog over wat je zelf schreef voor wikipedia!

Je zou niet meegewerkt hebben aan de nederlandstalige versie???
Ik heb anders wel gezien dat je een artikelke schreef over "dimmers" dat al ettelijke keren aangepast werd.
Wat nog leuk is... je bent begot slechts 16 jaar (ik citeer: "ik ben geboren op 12 februari 1993") en spreekt al van examens in januari en proffen!
Je hebt toch wel de toelating gevraagd aan je ouders om te kopen en verkopen via ebay hé?
Zoniet ben je buiten al je andere regelovertredingen ook al in overtreding met de leeftijdsgrens die ebay hanteert!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 46 van 92
laatste antwoord

en nog ietske... mijn dochter is een jaartje jonger dan jou.
Toen zij in't eerste middelbaar enkele zaken diende op te zoeken op't internet, was er slechts één beperking: "Zoek nooit op Wikipedia want daar krijg je meer foute antwoorden dan correcte!"

Wiki wordt immers gevuld voor maar vooral door zijn eigen gebruikers zonder dat de informatie aldaar wetenschappelijk getoetst wordt.

Bericht 47 van 92
laatste antwoord

Ik geloof dat het kind nog nooit heeft gehoord van professionele verkopers die compleet met BTW nummer en zakelijk eBay account misschien wel 100 tot 1000 keer hetzelfde item verkopen.
Je zou toch zo iets als dochter of zoon hebben of dat mijn zoon zoiets als kind bij hem op school zou hebben.

Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.

Iemand?

Bericht 48 van 92
laatste antwoord

thanks voor het aanbod maar liever niet, ik werk liever met mensen waarin nog een positief toekomstperspectief zit ;-)

Bericht 49 van 92
laatste antwoord

@hetzijspoor: ik vermoed dat je me verwart met een andere articcynda, want ik garandeer je dat ik op dit ogenblik wel degelijk meerderjarig ben. Zelf heb ik trouwens nog nooit artikels geschreven op Wikipedia omdat alle artikels waar ik iets van af weet simpelweg al bestaan, en ik er gewoonweg ook de tijd niet voor zou hebben. Mijn bijdragen beperken zich vnl. tot het corrigeren van kleine foutjes in artikels die ik uit interesse doorlees, en het omzetten van raster graphics naar vector graphics.

Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.

Persoonlijke aanvallen lanceren omdat je in een beschaafde discussie je gelijk niet kan halen van "een kind"? Dan ben je wel erg laag gevallen, vind ik...
Bericht 50 van 92
laatste antwoord