Heb al verschillende mails gestuurd en dan krijg je nadien zo'n enqeutte maar ik ben geen stap verder !
Hopelijk is er iemand die via dit kanaal mijn vraag kan beantwoorden! Ben er nu al een maand mee bezig!
Telkens ik een factuur stuur naar mijn klant staat er onderaan de volgende zin:
Als u uw betaling via de post verzendt (bv. een cheque), voeg dan een kopie van deze e-mail toe en verzend alles naar het volgende adres. eBay staat verkopers niet toe om contante betalingen te aanvaarden die via de post werden verstuurd.
Ik wil dit graag weg hebben want ik aanvaard geen cheques !!! Het staat er ook soms in het Frans.
Dit is blijkbaar een standaard tekst die in de Ebay facturen staat maar ik WIL HELEMAAL GEEN CHEQUES AANVAARDEN !!!! Heb er al verschillende keren problemen mee gehad dat die Fransmannen mij een cheque opsturen en dat is miserie! Kost me meer dan 30 euro om die cheque te wisselen. Betaald er vorige week een fransman een kaartspel van 6 euro !!!! Ik doe daar verlies mee! Tijd dat ze in Frankrijk eens beseffen dat we ondertussen 2013 zijn ! Ze leven daar nog in de middeleeuwen.