annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper meld mijn aacount ten onrechte

marsanel002
Community-lid

Ik ben al enkele jaren actief op ebay, veel gekocht en verkocht en nog nooit negatieve of neutrale feedback ontvangen. Nu verkocht ik midden december meerdere objecten aan eenzelfde persoon. verstuur per gevolgde zending en heb bewijs dat klant pakket in de post is gaan afhalen en getekend heeft voor ontvangst. Koper begon eerst te dreigen via mail dat hij terugbetaling wou want pakket niet had ontvangen en dreigde met bokkering van mijn account en negatieve feedback indien ik dit niet zou doen. heb de dreigementen voor negatieve feedback gemeld aan ebay enmail gesuurd naar constumer service om de zaak uit te leggen en bewijzen van afhaling bpost meegestuurd permail. Krijg als antwoord dat ze niets kunnen doen totdat klant geschil sluit en ze hebben mijn account geblokkeerd, kan niets meer verkoper. Wie weet waar je terecht kan om je naam te laten zuiveren en je account terug open te stellen ? Ik heb alle bewijzen in handen, heb zelfs vandaag ook klacht geopend bij bpost die me dan verslag kunnen bezorgen en getekend bewijs ipv print scherm bpost/track. Alvast bedankt !

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0