annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

annulatie positieve feedback

Aiaiaiai,


 


krijg net mailtje van een juffrouw die een juweeltje kocht met het verzoek om aub toch zeker GEEN (!) feedback te geven.


Het gekochte object had ze immers een tijdje geleden van haar verloofde gekregen en ze had het verloren.


Daar haar vriend hierdoor blijkbaar heel teleurgesteld zou zijn, had ze zelf het juweeltje een tweede maal gekocht, maar gezien haar vriend blijkbaar haar feedback in het oog houdt vreest ze door de mand te vallen.


Ze betaalde echter onmiddellijk bij de aankoop via paypal, en mijn accounts zijn zo ingesteld dat automatisch positieve feedback wordt gegeven na betaling, dus de feedback staat er al.


Iemand een idee ?




Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

annulatie positieve feedback

In principe kan je positieve feedbacks niet verwijderen.


Misschien kan de dame alsnog eens proberen via de helpdesk maar ... da's daar maar de helpdesk zoals wij ze met zijn allen kennen é? 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

annulatie positieve feedback

hughwitte
Community-lid

Ik dacht dat er in het verleden gevallen geweest zijn waarbij dergelijke feedback werd verwijderd. Maar dat was in de tijd van de goede oude Martijn als moderator. http://community-benl.ebay.be/question/Kopen-Op-Ebay/Kan-Feedback-Verwijderd/1900001355


 


Als de klantendienst niet (vlug) wil helpen kan de juffrouw altijd haar feedbackprofiel (tijdelijk of permanent) op privé instellen, tenminste als zij haar account in die periode niet wil gebruiken om te verkopen.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

annulatie positieve feedback

Net nog een berichtje gehad :  ik vrees dat het onheil al is geschied ...


Ligt het feedbacksysteem van ebay nu ook al aan de basis van een scheiding ?




Bericht 4 van 4
laatste antwoord