annulatie positieve feedback
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-01-2013 11:58
Aiaiaiai,
krijg net mailtje van een juffrouw die een juweeltje kocht met het verzoek om aub toch zeker GEEN (!) feedback te geven.
Het gekochte object had ze immers een tijdje geleden van haar verloofde gekregen en ze had het verloren.
Daar haar vriend hierdoor blijkbaar heel teleurgesteld zou zijn, had ze zelf het juweeltje een tweede maal gekocht, maar gezien haar vriend blijkbaar haar feedback in het oog houdt vreest ze door de mand te vallen.
Ze betaalde echter onmiddellijk bij de aankoop via paypal, en mijn accounts zijn zo ingesteld dat automatisch positieve feedback wordt gegeven na betaling, dus de feedback staat er al.
Iemand een idee ?
Betreft: annulatie positieve feedback
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-01-2013 20:19
Betreft: annulatie positieve feedback
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-01-2013 22:45
Ik dacht dat er in het verleden gevallen geweest zijn waarbij dergelijke feedback werd verwijderd. Maar dat was in de tijd van de goede oude Martijn als moderator. http://community-benl.ebay.be/question/Kopen-Op-Ebay/Kan-Feedback-Verwijderd/1900001355
Als de klantendienst niet (vlug) wil helpen kan de juffrouw altijd haar feedbackprofiel (tijdelijk of permanent) op privé instellen, tenminste als zij haar account in die periode niet wil gebruiken om te verkopen.
_____hughwitte________________
Betreft: annulatie positieve feedback
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2013 08:19

