annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting geven op einde reeks

Hoi Allen,

Ik wens op enkele einde reeks items korting te geven.

Ik heb gemerkt dat dit mogelijk is en dan verschijnt er bij de foto van het object de % die je geeft.

Hoe stel ik dit in bij turbolister?

Alvast bedankt.
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Als handelaar die zijn ondernemingsnummer vermeldt ben je onderworpen aan de wetgeving van je land. OK

Waarom verplicht eBay de particulieren niet te vermelden dat ze particulier zijn en dus bepaalde wetgeving niet moeten naleven?

Particulieren met een basiswinkel, wat zijn dat???
Bericht 11 van 24
laatste antwoord

Particulieren met een basiswinkel op EBAY dat is hetzelfde als die mannen en vrouwen die ELKE WEEK met een proffesioneel uitziend kraampje op de rommelmarkt staan met brocante die vaak duurder verkocht word dan in een echte zelfstandige brocantewinkel.

Dat feit word me elke week als ik naar rommelmarkten ga snuisteren op m'n neus gedrukt!
Bericht 12 van 24
laatste antwoord

Waarom verplicht eBay de particulieren niet te vermelden dat ze particulier zijn en dus bepaalde wetgeving niet moeten naleven?

Omdat het voordeel van particulier zijn is dat je je niets moet aantrekken van die ongelofelijk ingewikkelde bureaucratie. Ik volg gewoon mijn gevoel, op goed geluk af.
Bericht 13 van 24
laatste antwoord

Hoi allemaal,

Ik ben supper blij met jullie reacties,alleen vind ik dat e-bay eerst maar eens schoonschip moet maken tussen wie effectief mag,kan, verkopen en wie niet.

Ik heb 2 jaar moeten opboxen tegen concurenten die verkochten op e-bay zonder zakelijk te zijn en hun goederen zelfs uit china Belgie binnesmokkelde... zonder btw nummer.

indien e-bay ook onderworpen is aan de sperperiode dienen zij ermaar voor te zorgen dat in de periode dat het niet mag de kortingsmanager niet te gebruiken is.

Groetjes
Bericht 14 van 24
laatste antwoord

Ik hou geen rekening met sperperiode op ebay!

Maar mijn artikel komt daar niet voor in aanmerking.

Zelfs al zou het, dan nog zou ik op EBAY er me niet te veel van aantrekken.
Bericht 15 van 24
laatste antwoord

Sophie, als je wil concurreren met andere verkopers, heb je geen andere mogelijkheid dan de goederen op één of andere manier ook vanuit China te importeren. De winstmarges zijn al klein, dus als je niet voor de allerlaagste aankoopprijs vecht, dan vrees ik dat je het niet lang gaat uithouden.
Bericht 16 van 24
laatste antwoord

heb je geen andere mogelijkheid

Toch wel, je kan ervoor kiezen betere kwaliteit aan te bieden dan de andere verkopers !

m.

m.
Bericht 17 van 24
laatste antwoord

Sophie, als je wil concurreren met andere verkopers, heb je geen andere mogelijkheid dan de goederen op één of andere manier ook vanuit China te importeren. De winstmarges zijn al klein, dus als je niet voor de allerlaagste aankoopprijs vecht, dan vrees ik dat je het niet lang gaat uithouden.

Oeps, onze expert gaat het een keer vertellen !
Bericht 18 van 24
laatste antwoord

Toch wel, je kan ervoor kiezen betere kwaliteit aan te bieden dan de andere verkopers !

Klopt, maar in tijden van economische crisis is voor veel kopers ook de prijs / kwaliteitverhouding van essentieel belang bij hun beslissing om al dan niet een bod te plaatsen.

Bij mijn laatste aanbieding plaatste ik 8 kwaliteititems, en maar op 2 ervan kwam een bod...
Bericht 19 van 24
laatste antwoord

voor alle duidelijkheid,ik importeer zelf alles uit china.

Maar e-bay staat gewoon toe dat er shops bestaan die niet zakelijk zijn maar toch 500 objecten aanbieden?

begrijpen wie kan,ik ben met alles 1000% in orde,betaal invoerrechten,btw,geef elk verkocht object aan in verkoopsdagboek.

Vanaf 1 juni geef ik korting en ze kunnen de boom in met hun sperperiode
Bericht 20 van 24
laatste antwoord