annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting geven op einde reeks

Hoi Allen,

Ik wens op enkele einde reeks items korting te geven.

Ik heb gemerkt dat dit mogelijk is en dan verschijnt er bij de foto van het object de % die je geeft.

Hoe stel ik dit in bij turbolister?

Alvast bedankt.
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

't zijn zeer moeilijke tijden om iets verkocht te krijgen! NIET door een zogezegde crisis, dat is larie en apekool.

het geld van jonge mensen gaat vooral in reizen, abonnementen op internet, sms, digitaal tv en dergelijke, nieuwe gsm, etc etc etc .

de media schreeuwt dat het crisis is terwijl dit eigenlijk niet is.

mensen kunnen zeer veel doen met hun geld maar ze willen er vooral TE VEEL mee doen.
Bericht 21 van 24
laatste antwoord

mensen kunnen zeer veel doen met hun geld maar ze willen er vooral TE VEEL mee doen.

Beter om één ding tegelijkertijd te doen inderdaad, vandaar dat ik hierbij iedereen wil aanraden om eerst op mijn items te bieden. De korte tijd dat ze online staan draagt bij aan hun exclusiviteit, een absolute must voor die hippe jeugd van tegenwoordig.
Bericht 22 van 24
laatste antwoord

Als ik naar uw aanbiedingen kijk dan stelt er zich wel een klein probleempje om bij u te bieden he Artic. ;-)

Photobucket

Photobucket

Bericht 23 van 24
laatste antwoord

@Winkelcentrum. Voor een deel denk ik dat je gelijk hebt, er zullen wel degelijk mensen getroffen zijn door de crisis die nu niet meer of minder kunnen consumeren maar voor de meeste zal het inderdaad weinig of geen verschil maken.
Een voorbeeld, kijk eens naar de restaurants die voor de crisis goed draaiden, die zitten nu nog altijd even vol hoor.
Gisteren naar een gekend tuincentum geweest, en daar kom je niet buiten met een paar euro he, wel je moest die rijen aan de kassa's eens zien en wat ze buitensleurden.

Zou het niet eerder een mentaliteitswijziging kunnen zijn? zo van, het is een veilingsite dus we willen het gratis?

Photobucket

Photobucket

Bericht 24 van 24
laatste antwoord