Beste inko_be,
Uw status Niet belast met btw is ingetrokken. Dit komt wellicht vanwege informatie over de geldigheid van uw btw-nummer of van uw status Niet belast met btw. Controleer de informatie die u aan eBay hebt verstrekt.
Omdat uw status Niet belast met btw is ingetrokken, brengt eBay brutokosten (dat wil zeggen inclusief btw) in rekening op uw factuur. Indien van toepassing rekent eBay u ook btw aan over vroegere transactieperioden.
Met vriendelijke groet,
eBay
* een ding is zeker mijn btw nummer is zo geldig als het maar kan zijn en ikzelf heb niets aangepast op de site.
* een trapje onder de gordel van de concurrentie? Zou ebay echt de informatie niet controleren als iemand hun een mail stuurt dat een btw nummer niet geldig is? ik hoop van niet...
Zo ongeveer...
Na op zijn minst 20 mails, 3 telefoons en een hoop frustraties stond was alles op 21 juli OK.
(maw: 21 dagen zwoegen, zagen, de muren op lopen, etc)
Hier nog steeds status 'In behandeling' - Heb wel maar 3 mailtjes gestuurd naar CS - In het laatste antwoord van CS gingen ze de 'technische afdeling' er naar laten kijken !!
Enige wat ik kan aanraden: druk op de ketel zetten, de ontvangen mail van ebay beantwoorden.
Soms kan het helpen dat er een andere CS-er je mail te behandelen krijgt!
Vandaag 1 augustus, mijn BTW status is nog steeds 'in behandeling' !
Gaat eBay ook voor de maand juli verkeerde facturen sturen ?
Dat kan toch niet ? of toch wel ? 😮
Voor mij persoonlijk geen probleem, ik heb in juli niets te koop aangeboden.
Ik heb er eindeloos veel tijd en energie in gestoken om het uiteindelijk opgelost te krijgen, zoniet zat ik hier waarschijnlijk ook nog te wachten
Ik heb geen zin er eindeloos veel tijd en energie in te steken, eBay moet het maar oplossen !
Ik heb een 3-tal mailtjes naar CS gestuurd, het probleem zou allang opgelost moeten zijn.