Ik vrees mikmak dat dit nog veel bloed en tranen zal kosten hoor.
Gisteren kreeg ik telefonisch bevestiging dat ze dit konden doen na een eenvoudige mail, vandaag krijg ik weer drie mails...
Eentje om 11.27 met de mededeling dat ze mijn BTW-registratie-gegevens zullen doorsturen naar het verantwoordelijke team maar dat het wel 4 weken kan duren vooraleer alles in orde is... 4 weken voor iets wat online traceerbaar is in 30 seconden!!! Jawadde!!!
Om 12h22 dan weer een mailtje van een ander CS-medemerker (persoon waar ik gisteren mee mailde) dat dit toch via een document zou moeten
Om 12h27 een blanco mail...
Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende mail waar me misschien wel weer iets anders zal verteld worden!
Weet je, ik heb gewoon veel zin om het op de spits te drijven... een bevriende advocaat eens laten contact opnemen met de melding dat ze dit probleem dan maar stante pede moeten oplossen of er een juridische zaak voor een handelsrechtbank zal gestart worden wegens facturen die niet voldoen aan de wettelijke voorschriften???
Trouwens, men zou willen crediteren in juli maar kan dit wel? Ik "vecht" immers de factuur aan van juni... moeten ze dan niet een nieuwe factuur maken voor juni???
Misschien helpt dit wel wat meer dan enkel maar eens bellen of telefoneren?