annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

belhamel daarentegen...

Bericht 11 van 89
laatste antwoord

ja bepamel is een van de vaak terugkomende klanten
weet altijd wel de koopjes weg te kapen maar verder altijd een supertevreden klant en altijd goede feedback

ik begrijp het verband eerlijk gezegd niet goed ?

maar naar mijn idee als je als verkoper goed presteert , goede feedback hebt en geen geschillen en je wordt alsnog geschorst om de verkeerde reden en wanneer je hier bezwaar tegen maakt worden vervolgens alle lopende accounts eraf gegooid dan ga je denken en tellen en ja 1+1=2
Bericht 12 van 89
laatste antwoord

aha wil je suggereren dat bepamel een stromannetje is

lol , ik kan je verzekeren en ik zweer op het leven van mijn 2 schatten van kindere dat dat niet zo is !!!! never never never , pff

shittie daar hou ik me echt niet mee bezig

nee de reden die ebay aangeeft is wanprestatie verkoper maar die is er niet , andere reden willen ze niet geven

mijn enige " zonde " is mijn vrijheid van spreken op de ebayfora binnen de grenzen off course door ebay opgelegd
okok ik geef toe soms irritant en vervelend voor sommige ma....
Bericht 13 van 89
laatste antwoord

In de Middeleeuwen kon men ook al goed rekenen,vooral vierendelen.

Bericht 14 van 89
laatste antwoord

ben eens benieuwd btw voor ze deze joezepoes 0 account sluiten
hiermee ben ik trouwens wel schijnbaar in overtreding , kgeef het toe , ik mocht niet meer op ebay / maar juridisch is het ook niet zo , het is het accountje van mijn ex waar ze niks mee deed en die ik ff mag gebruiken

lol
ebayaddict me ?
Bericht 15 van 89
laatste antwoord

Tja Netto... als je het zo wil uitleggen...

Het is alleszins een opvallend feit dat bepamel van zijn laatste 150 feedbacks er 135 bij jou en je verschillende accounts haalde.
Heeft deze toevallig ook nog eens een aantal aankopen geannuleerd?

Shillbieden is ook een wanprestatie hé?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 16 van 89
laatste antwoord

Zou het dan toch niets met het Forum te maken hebben ? :^O

Bericht 17 van 89
laatste antwoord

of is het forum veranderd in een dictatuur?

Bericht 18 van 89
laatste antwoord

zullen we met z'n allen in Brussel gaan betogen voor recht op vrije meningsuiting ?

Bericht 19 van 89
laatste antwoord

oei..

moet ik nu bang zijn dat ze mijn aanbiedingen gaan shorsen ? :^O

Bericht 20 van 89
laatste antwoord