annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

schorsen dus

Bericht 21 van 89
laatste antwoord

Zie maar da gij nie geschorst wordt voor multi-posten ...

:^O;-)

Photobucket
Bericht 22 van 89
laatste antwoord

nog eens voor alle duidelijkheid
als ik ergens een hekel aan heb is het leugen en bedrog,

bepamel is voor mij een vaak terugkomende klant die ik verder op geen enkele andere manier ken of gerelateerd mee ben

laat dat aub duidelijk zijn ik doe niet aan shillbieden of wat voor andere ongeoorloofde praktijken dan ook
NIKS VAN DIEN AARD
ben heel principieel wat eerlijkheid betreft en heb met meer als 10.000 verkochte objecten nog nooit iemand bendadeeld , vaak wel mijn eigen benadeeld ja ...ma da heet CS , ma is een vreemd woord voor ebay
ze kunnen zich beter EZVS gaan noemen lijkt me
Bericht 23 van 89
laatste antwoord

Toch raar dat ebay één van hun betere verkopers schorst omdat hij hier zijn mening komt zeggen.

Bericht 24 van 89
laatste antwoord

moi ? multiposten ?

Bericht 25 van 89
laatste antwoord

kben ne kik dingske nie zulle

Bericht 26 van 89
laatste antwoord

multiposten is tegen de regels

Bericht 27 van 89
laatste antwoord

straks schorsen ze mijn verkoopaccount nog :_|

Bericht 28 van 89
laatste antwoord

ook grappig is het volgende berichtje

Tijdens de schorsing van uw account mag u op geen enkele wijze gebruik maken van eBay. U mag zich dus ook niet inschrijven onder een nieuwe naam. Merk tevens op dat deze schorsing u niet ontheft van de overeengekomen verplichting om aan eBay verschuldigde kosten te betalen.

en mijn vraag is dan en hoe staat het met de verkochte objecten ? verantwoordelijkheid naar de kopers toe ? leveringsplicht ? daar hebbe ze blijkbaar sch..t aan bij ebay , kopers blijven wat hun betreft in de kou staan ...
Bericht 29 van 89
laatste antwoord

U heeft toch alle nodigeg gegevens van die kopers ?
Niets weerhoudt u ervan alles netjes op te lossen ?

U kan dus leveren zoals afgesproken, of u kan hen de situatie uitleggen (al dan niet met de reden waarom u geschorst bent)

PS: Eerlijk gezegd; Ik ben al jaren op ebay actief, en het is hoogst uitzonderlijk dat ebay zulke maatregelen treft. (al uw proffesionele accounts schorsen)
Ze moeten echt wel sterk in hun schoenen staan, en de nodige bewijzen hebben voor de reden waarom zij u schorsen.

Hier zit echt wel meer achter dan uw zogenaamde uitlatingen op het forum.

Mocht dat de echte reden zijn, dan hadden ze mij ook al lang geschorst, + een extra afscheidsgeschenkje dmv een eenrichtingsticket naar de maan of verder...B-)

Bericht 30 van 89
laatste antwoord