annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PAYPAL: de grootste oplichters die bestaan

Dit slaat toch wel alles.

Onlangs een item verkocht. Werd via PayPal betaald. Koper bevestigde via email dat hij het object ontving en gaf mee een positieve feedback.

Niettegenstaande werd deze betaling DOOR PAYPAL ZELF geblokkeerd. Die werd onderzocht en vandaag werden die centen gewoon naar de koper teruggeboekt.

DIT IS PUUR DIEFSTAL!!! Ik tevreden, de koper tevreden. PayPal had geen enkele reden om zich hiermee te bemoeien.

Ga maar eens op internet zoeken wat voor problemen PayPal allemaal geeft.

Ik bied al een aantal van mijn objecten buiten Ebay aan. D'er gaan er nog veel volgen. Vroeger vond ik Ebay dikke fun. Nu alleen nog problemen en zorgen!!!
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

Het wordt dan wel eens tijd dat die EBAY medewerker die hier zou moeten komen lezen, dat ook daadwerkelijk doet en wat minder Mijnenveger of Patience speelt. Net zoals de meeste bezoekers hier heb ik nl. niet de indruk dat er ook maar iets wordt gedaan met de problemen die hier continu aangekaart worden.

Als je een klacht hebt dan moet je je rechtstreeks tot EBAY wenden. U schrijft ... (net zoals de meeste bezoekers ...) spreek voor U zelf en niet voormij aub.

Ik doe dan toch de moeite om rechtstreeks m'n opmerkingen aan het EBAY adres te uiten. Kreeg reeds al positieve reacties.

En ik doe dan nog zo de moeite om op een constructieve manier EBAY een betere plaats te maken voor zowel kopers als verkopers...

Dat denk jij ! We leggen ons allemaal op de grond van het lachen !
Bericht 31 van 33
laatste antwoord

Als je een klacht hebt dan moet je je rechtstreeks tot EBAY wenden.

Ik heb al herhaaldelijk emails naar EBAY gestuurd om bepaalde wantoestanden aan te kaarten, laatst nog toen mijn objecten om dubieuze redenen offline werden gehaald. Tot op heden kreeg ik echter nog geen reactie op deze haatmails...
Bericht 32 van 33
laatste antwoord

En Articcynda blijft het maar proberen. Zo dubieus waren de redenen niet en misschien zijn ze bij Ebay je gezever wel moe.
Bericht 33 van 33
laatste antwoord