Vermits je niet met 100% zekerheid kan bewijzen dat het probleem niet bij jou ligt, is het ongehoord kopers (die zich hier overigens niet kunnen verdedigen) te beschuldigen.
veel mensen willen een extra job doen maar er niet de kosten voor betalen!
ik zou aanraden aan alle zwartwerkers om officieel te verkopen, dus zakelijke verkoper worden en een btw nummer aanvragen.
dan moet je geen btw meer betalen op je plaatsingskosten en andere kosten, dan kan je ook gelijk alle kosten inbrengen, dan betaal je uiteraard wel extra bijdragen en moet je btw doorstorten maar het baat in elk geval en moet je ook geen schrik hebben dat je vandaag of morgen eens een doorlichting krijgt!
Nogal wat ebayers particulier nemen enorme risico's! 't Is toch veiliger om in het zwart op rommelmarkten te gaan verkopen dan hier op ebay waar alles zwart op wit te bewijzen is! ... alles is traceerbaar en als de belasting en btw en sociale zekerheid je op het spoor komt, ja man, 't zou niet de eerste zijn !
Dus, word zelfstandig in bijberoep, dat is de beste raad die ik velen onder jullie kan aanraden.
:^Omaar niet met mij ,moet ge van mij een bronzen medaille hebben 200gr zuiver:^O extra job?:|heb lang genoeg gewerkt ,van mijn 14 j ,zal al gaan,laat het puur zakelijk worden,en we zullen eens zien wat erover blijft van ebay:^Oen wat ik verzamelt heb,nu brengt het me op.en alle ps naar de belastingen,huis der zuchten.:^O ai ai
:^Ohoe oud ben je,werk eerst eens 40jaar,en spreek dan eens:_|voor mij is het een hobby,waarvan ik nu de vruchten pluk;-)voor mij part ,al genoeg belastingen betaald,jullie zijn jong,begin eerst eens met werken aan de onderste trap?:|ik hoop voor velen,dat ze den dop eens goed uitkuisen,zoals in DE- 1j geen werk-geen inkomen-ze zullen wel rap werken