annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

POWERSELLER worden ! Ja of Nee ?

Mag ik even goeie raad vragen?

Ik voldoe aan alle eisen op Powerseller te worden.

DOEN of NIET DOEN?

Wat zijn de voordelen, nadelen, wat weegt op tegen wat?

Johan
Bericht 1 van 56
laatste antwoord
55 ANTWOORDEN 55

en articcindy juist

De naam is Cynda, maar de fout is je vergeven dankzij je sociaal inzicht.

Ik denk dat dit gewoon voer is voor toekomstige beleidsmensen die daadwerkelijk eens wensen tijd te maken om dit probleem aan te pakken zoals het hoort.

De "beleidsmensen" zijn al meer dan 3 jaar bezig om BHV gesplitst te krijgen, en hoewel het een grondwettelijke verplichting is, zijn ze er door hun onkunde nog altijd niet in geslaagd.
Hoe kun je nu zo naïef zijn om te geloven dat ze andere "problemen" die eigenlijk geen problemen zijn, wel zouden aanpakken?

misschien zijn wij inderdaad wel de dommekl*ten die het "spel" eerlijk willen spelen

Mensen dwingen om het spel "eerlijk" te spelen werkt niet, heeft nog nooit gewerkt en zal ook nooit werken om de simpele reden dat de struggle for survival ingebakken zit in de genen van elk levend wezen op deze planeet. Iedereen probeert te pakken wat er te pakken valt om zo zijn overlevingskansen te maximaliseren. Ja heren, ook op het internet geldt de wet van the survival of the fittest. En het is zinloos hiertegen in te gaan, hoe oneerlijk het ook mag lijken.

Neen, bij mij krijgen hulpbehoeftigden dit gratis als ik inboedels leeghaal bij mensen

Dat "leeghalen van inboedels" gebeurt hoop ik toch met medeweten van de betreffende eigenaars? Of ga je echt een Robin Hood imitatie uithangen?

Ik weet dat er op een dag eens controles zullen zijn

Op een dag zal de wereld ook eens vergaan. Maar daar lig ik toch ook niet van wakker hoor.
Bericht 51 van 56
laatste antwoord

X-(zijspoor,ik heb eerlijk gewerkt voor mijn pensioen,GEEN UITKERING,HEB 40 J AFGEDRAGEN,en hoeveel heb gij al afgedragen?rien de knots zeker!!beshimp degene die fe zeker kent,dat ze van uitkering leven,ai ai ,jullie gaan nog zweten:^O ai ai,zou niet graag in de volgende generatie zittenB-)
Bericht 52 van 56
laatste antwoord

Hij had het al niet voor juwelen, maar ik betwijfel of hij treintjes ziet zitten ...

Bericht 53 van 56
laatste antwoord

😉 Smileys 🙂 lijkt 😄 hij 😛 wel :^O leuk :-x te B-) vinden ! :-D

m.

m.
Bericht 54 van 56
laatste antwoord

Hij had het al niet voor juwelen, maar ik betwijfel of hij treintjes ziet zitten ...

Ik heb zo de indruk van niet é

zijspoor,ik heb eerlijk gewerkt voor mijn pensioen,GEEN UITKERING,HEB 40 J AFGEDRAGEN,en hoeveel heb gij al afgedragen?rien de knots zeker!!beshimp degene die fe zeker kent,dat ze van uitkering leven,ai ai ,jullie gaan nog zweten ai ai,zou niet graag in de volgende generatie zitten

Awel, omdat ge der zo om vraagt...
Ik werk sedert 1988 voltijds als bediende en sedert 2003 combineer ik dit met een zelfstandige aktiviteit in bijberoep. In die periode ben ik al op 4 boekjaren gecontroleerd...
Wees dus gerust, een deel van jouw pensioen betaal ik mee.
Enne om volledig te zijn, lees misschien toch mijn posting nog eens goed, ik heb het over sommige particulieren die duidelijk zichtbaar "zakelijke verkopers"zijn daar ze steeds weer nieuw materiaal en in meerdere stuks of maten verkopen.
Als ik dan naar jouw aanbiedingen kijk, vraag ik me af waarom je je aangesproken voelt...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 55 van 56
laatste antwoord

:^Oi like smileys Vind ik leuk,ben van 1969 al begonnen,en zakelijk verkoper ben ik niet,ik verkoop mijn verzameling,voor serieuze stukken ;-)snappie,en 40.000 kan ik erzo opzetten-natuurlijk bezit ik meerdere boeken met veel dubbele munten,uit erfenis,+verzameling-kijk eens naar mijn laatste verkoop,ik kan zilver aanbieden per 1/2 kg of per kilo.de goudstullen zijn reeds geceilt,maar niet op ebay,gekende sites,zoals kunker DE .EN IK HEB VOOR DE VORIGE GENEATIE AFGEDRAGEN,snappie -koop gij u treintjes maar in DE:^O ik heb nog echte marklin"s staan,uit de jaren 60,allez ik ga er nog wat scannen-om op duitse site te zetten.:^O goe week-end nog.
Bericht 56 van 56
laatste antwoord