annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal hoeft niet steeds negatief bekeken te worden...

Dankzij Paypal verkocht ik reeds aan klanten uit Brazilië, USA, Costa Rica, Canada, Egypte, Zuid-Afrika, Japan, China, Rusland, Turkije, Australië, Nieuw-Zeeland, Nieuw-Caledonië en zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan...
Dat er af en toe ook een belg met Paypal betaalt, is een "accident de parcours" waarmee ik rekening mee hou, maar dit weegt nog steeds niet op tegenover de kansen die Paypal me bieden om ook kopers buiten de EU aan te trekken.

M.a.w.: ondanks alle negatieve bemerkingen die hier op de site te lezen staan, heeft Paypal in je aanbiedingen ook een resem voordelen!
Zorg er gewoon voor dat je de Paypalkosten vooraf incalculeert in je startprijzen bij veilingen of je vaste-prijs-aanbiedingen.
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn???

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

Iedereen schijnt te vergeten dat PayPal een internetbedrijf is dat zich aan geen enkele regel in de bankwereld moet houden. Met alle gevolgen vandien. Je zet op die accounts "echt" geld, maar PayPal kan zonder meer je geld inhouden, weigeren door te storten of simpelweg je account blokkeren... en dan zie je nooit meer iets van je geld, want PayPal is geen echte bank dus... je kan er niets tegen beginnen.
Google maar eens, het aantal negatieve ervaringen met PayPal, van mensen die hun geld definitief kwijt zijn, is schrikwekkend.
Zelf loop ik dus niet echt over van enthousiasme wat PayPal betreft...
Bericht 11 van 62
laatste antwoord

@hetzijspoor

Zie je wel, komen er toch nog twee jouw positivo draadje bevlekken. :^O
Zeikerds.

Zeikerds: Open dan een nieuw draadje. X-(

#9 - je kan die kosten toch doorberekenen in de startprijs? Of heel simpel, geen PayPal betalingen accepteren.

#10 - PayPal is gewoon een geregistreerde bank. Doe niet zo dom.
Waarom zou PayPal zonder meer geld inhouden?
Waarom zou PayPal weigeren door te storten?
Waarom zou PayPal simpelweg je account blokkeren?

Nou?

Juist, omdat je zelf niet hebt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan.

En als je niet van enthousiasme voor PayPal overloopt, gebruik het dan niet.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 62
laatste antwoord

Blijkbaar moet ik dit nog eens herhalen???

Boodschap aan de negativo's van dienst, negeer dit draadje, het is niet goed voor jullie hart!
Er zijn genoeg andere draadjes waar jullie van katoen mogen geven tegen Paypal
;-)

Bericht 13 van 62
laatste antwoord

Mag ik even mijn mening herzien? 🙂

Kreeg vandaag deze mededeling voor één van mijn PayPal accounts:

Als onderdeel van ons continue streven om PayPal nog veiliger te maken voor u en uw klanten, wordt een percentage van de totale betalingen die u elke dag ontvangt als reserve geblokkeerd in uw rekening. Met deze reserve bent u ervan verzekerd dat er geld staat op uw PayPal-saldo om eventuele terugboekingen te dekken. We zullen 30.00% van uw dagelijkse verkopen blokkeren als reserve gedurende 90 dagen.

Wat zijn reserves?
Een reserve is geld dat van u is en dat we apart hebben gezet om er zeker van te zijn dat er geld staat op uw PayPal-saldo om eventuele terugboekingen te dekken.

Na 90 dagen worden de reservefondsen voortschrijdend vrijgegeven. We blokkeren bijvoorbeeld 30.00% van het totale bedrag dat u ontvangt aan het einde van de eerste dag en geven het geld vrij op dag 91. 30.00% van uw betalingen die aan het einde van de tweede dag zijn geblokkeerd, worden vrijgegeven op dag 92, enzovoort.

Aan deze flauwekul ga ik natuurlijk alleen maar meedoen als ik 5% rente krijg over de vastgehouden "gereserveerde" bedragen.

Heeft iemand tips over andere Internationale betalingswijzen die door eBay geaccepteerd worden?

Of heeft iemand tips over andere Internationale verkoopkanalen?

Sorry Frits, maar dit gaat me echt te ver.

Bericht 14 van 62
laatste antwoord

Oh nee!!!

Ik hoop echt dat ik zo geen mail krijg, want dan gaat het stuiven!!

Da's ronduit schandalig en volgens mij al zeker NIET wettelijk!

Ne keer rap mijn account gaan leegmaken se.

Photobucket
Bericht 15 van 62
laatste antwoord

Ne keer rap mijn account gaan leegmaken se.

:^O

Het is m'n Belgische PayPal account, misschien werken ze alfabetisch en kom jij later aan de beurt? Zijspoor heeft dan geluk met z'n Z. :^O

Bericht 16 van 62
laatste antwoord

Bead.Paradise

:_|

Photobucket
Bericht 17 van 62
laatste antwoord

AL mijn website-verkopen komen daar ook op, ik kan mij dat niet permiteren dat dat geld geblokkeerd blijft staan, echt niet.

Dat zou dan gaan over enkele duizenden euro's die telkens voor 3 maand vaststaat. No way José!

X-(

Photobucket
Bericht 18 van 62
laatste antwoord

Hmmm, da's inderdaad vreemd... en volgens mij zelfs niet wettelijk. Aangezien paypal een bank is, moeten die trouwens geen rente uitkeren :d

Als ze dat gaan doorvoeren dan ga ik ook stoppen om paypal te aanvaarden...
Bericht 19 van 62
laatste antwoord

Bead.Paradise

Is dat de naam van inschrijving? Ik bedoel dus de officiële inschrijvingsgegevens met naam, adres, telefoonnummer en zo.?

AL mijn website-verkopen komen daar ook op

Chantal toch.... Zou je dat dan niet eens snel veranderen en b.v. wat accounts openen in andere landen? :^O
Als zakenvrouw moet je je risico's zoveel mogelijk spreiden. :^O

Bericht 20 van 62
laatste antwoord