annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal hoeft niet steeds negatief bekeken te worden...

Dankzij Paypal verkocht ik reeds aan klanten uit Brazilië, USA, Costa Rica, Canada, Egypte, Zuid-Afrika, Japan, China, Rusland, Turkije, Australië, Nieuw-Zeeland, Nieuw-Caledonië en zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan...
Dat er af en toe ook een belg met Paypal betaalt, is een "accident de parcours" waarmee ik rekening mee hou, maar dit weegt nog steeds niet op tegenover de kansen die Paypal me bieden om ook kopers buiten de EU aan te trekken.

M.a.w.: ondanks alle negatieve bemerkingen die hier op de site te lezen staan, heeft Paypal in je aanbiedingen ook een resem voordelen!
Zorg er gewoon voor dat je de Paypalkosten vooraf incalculeert in je startprijzen bij veilingen of je vaste-prijs-aanbiedingen.
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn???

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

't Is ook een toffe uitvinding voor oneerlijke kopers ...

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 61 van 62
laatste antwoord

Om terug te keren naar de absolute essentie van dit draadje (het positieve van Paypal benadrukken voor deze die het ondertussen zouden vergeten zijn), dit berichtje:

Op woensdag deed ik een overboeking naar mijn persoonlijke zichtrekening en na 2 dagen staat het reeds op de rekening daar waar dit tot voorheen regelmatig een 5-tal dagen duurde...

Of zou dit komen omdat ik reclame maak voor Paypal? :^O;-)

Bericht 62 van 62
laatste antwoord