annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sommige kopers toch...

Koper koopt op 14 november een DVD, krijgt op 18 en 19 november een betalingsherinnering maar reageert niet. 

 

Ik open dus een geschil na 11 dagen toch redelijk niet waar?

 

Krijg je dit soort mails:

 

"Geachte,

 

Ik heb 4 opmerkingen voor u betreffende dit geschil :

1. De betaling werd vandaag (25/11/2013) uitgevoerd per bankoverschrijving

2. U hebt blijkbaar weinig geduld (reeds na 1 week een geschil openen) of anders hebt U dringend geld nodig !!

3. U mag U verwachten aan een neutrale of zelfs negatieve feedback

4. Ik wil nooit nog met U iets te maken hebben !!

 

Groeten"

 

De koper kan blijkbaar niet goed rekenen met dagen en weken daar zijn betaling reeds bijna twee weken te laat is ipv één week. 

 

Hij nam de moeite niet om te reageren op de aankoopherinneringen en heeft pas stappen gezet na het openen van het geschil. Een mailtje na de aankoopherinnering dat hij enkele dagen of een week meer tijd nodig heeft en er was geen probleem en geen geschil. Maar het bleef doodstil.

 

Nu nog een bedreiging voor een negatieve feedback... Die eBay toch zal verwijderen daar hij zelf in fout is. 

 

Eigenlijk heb ik nog het meeste zin om dit geschil morgen te annuleren (wat nu niet meer kan wegens markering van betaling verzonden vandaag), dan kan hij geen feedback meer geven. En moest zijn betaling echt onderweg zijn, zal ik die wel na 11 dagen terugstorten.

 

En hij staat intussen op de zwarte lijst, hij wil niets met mij te maken hebben, maar dat is dan maar wederzijds. 

Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Re: Sommige kopers toch...

Toch raar dat er net nu reacties komen op het stopzetten van de activiteiten door x...

Ik heb al zeker een jaar signalen gegeven dat er iets niet in orde was maar kreeg toen telkens een veeg uit de pan...

Niet van iedereen hoor siemenpoes, ik weet het wel, sommigen zagen ook wel al langer in dat er iets niet pluis was maar goed, blijkbaar moet het eerst eens goed fout lopen vooraleer er ingegrepen kan worden of iemand zelf zijn/haar conclusies trekt hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Je weet dat ik ook mijn twijfels had ,maar ik had nooit gedacht dat het op deze manier zou eindigen.

Kopers zijn voor 100 den euro's opgelicht.

Oplichters posten meestal niet op fora!! .

 

Veel kopers voelen zich veiliger bij prof. verkopers ,omdat er contactgegevens zijn vermeld.

Wie gaat nu nagaan of die gegevens wel kloppen?

 

 

Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Volgens het KBO kloppen de adresgegevens in overeenstemming met het BTW nummer.

De vraag is wie gaat er zich aanmelden thuis? 

Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Op dat adres is er een groenten en fruitwinkel, op een kompleet andere naam en een compleet ander ondernemingsnummer,gevestigd.

Op vroeger vermelde adressen is geen onderneming gevestigd

Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

 
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Zelfs het ondernemingsnummer is onbestaande.

 

Aan welke deur ga je aankloppen???

Dus als koper sta je nergens .

Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

De opgegeven info bij de laatste aanbiedingen was volgens VIES (de EU BTW nummer controle)

 

 

Al staat volgens het KBO op dit adres een groentenzaak van*****

 

Het adres voor het registreren van de domeinnaam was ******

 

 

Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Ik kijk altijd bij KBO ,hetgeen ik daar op mijn adres terugvind klopt .

 

Dacht dat dat een juiste weergave gaf ,zeker van een onderneming die al meer dan 3 jaar actief is

 

Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Re: Sommige kopers toch...

Awel, weet dan dat er maanden (!) aan een stuk zelfs een ander BTW-nummer van een zelfstandige fotograaf in het Boomse vermeld werd in de aanbiedingen! OK, het kon een foutje zijn bij het inbrengen (er stonden 2 cijfers omgekeerd) maar toch, dit gaf mij echt geen vertrouwen in het zaakje... wetende dat er op de naam van M.L. ook andere zaken terug te vinden waren via google...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 19 van 19
laatste antwoord