annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorwaarden Basiswinkel

Hallo,

Ik had graag een Basiswinkel geopend. Ik heb hiervoor een particuliere account gemaakt en er een PayPal aan gekoppeld. Ik krijg echter steeds de volgende melding :

"Helaas voldoet u niet aan de volgende voorwaarden : Uw abonnement kan niet worden verwerkt. Als u zich wilt abonneren op Basiswinkel, moet u een actieve verkopersaccount hebben."

Hoewel bovenstaande misschien nogal vaag is : heeft iemand een idee waarom ik niet aan 'de voorwaarden' voldoe?
Nog even meegeven, mocht dit helpen : met m'n account heb ik nog niks verkocht, dus ook niet zonder winkel.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Voorwaarden Basiswinkel

Wat ik er uit versta is dat je eerst moet verkocht hebben voordat je een basiswinkel kan openen... "een actieve verkopersaccount" spreekt voor zich toch dacht ik?

Je hebt nog niks verkocht, noch gekocht, noch enige aanbieding geplaatst dus echt "actief" kan ik je account dan ook niet noemen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Dag Walesha,

Dank voor uw snelle antwoord. Het klopt dat dit een gloednieuwe account is, zonder (ver)koop(s)historiek. Bij de basiswinkel kreeg ik slechts 2 voorwaarden : particuliere of zakelijke account, en een PayPal eraan gekoppeld. Er stond niets vermeld dat je reeds aan- of verkopen moest gedaan hebben.

Volgens u is het dus niet mogelijk om direct met een winkel te beginnen? Eerst een 'gewone' verkoop doen?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Tja, je zegt zelf dat je steeds die melding krijgt... ik redeneer dus logisch en ga er van uit dat je je account ook eerst daadwerkelijk moet gebruiken voor verkopen of aankopen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Zoals Walesha schrijft, je moet eerst een aanbieding geplaatst hebben voordat je een winkel kan openen.

Zie
http://community-benl.ebay.be/question/Kopen-Op-Ebay/Winkel-Enkel-Voor/2000000085?#msg2000000583

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 5 van 5
laatste antwoord