annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

 
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

Ik ben bestolen voor ongeveer 30 euro door Ebay met hun verandering zonder dat ze ooit een mail hebben gestuurd naar ons als particulieren, ze hebben al zoveel aan mij verdiend maar blijkbaar was het nog nie genoeg.

Bericht 2 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

HEEL VEEL

Te oordelen naar de tientallen vraagstellingen van de afgelopen maand ,en voor heel grote bedragen.

 

Persoonlijk heb ik nooit meer dan 15 items per keer aangeboden ,en er iets bijgezet als er wat verkocht was.

Dus heb er alleen maar het grote voordeel van dat er nu tot 12 foto's groot formaat GRATIS kunnen geplaatst worden.

 

Ik betwijfel of protesteren veel zal opleveren ,je hebt je destijds akkoord verklaard met de gebruiksvoorwaarden,anders kon je geen lid worden.

Het heeft ook verschillende malen bij de medelingen gestaan,zeker 6 weken voor de ingang van de maatregel.

Het is al op de fora besproken begin augustus.

Diegenen die gewoon aabieden krijgen telkens de kosten te zien ,en je moet klikken voor akkoord.

Via turbo lister weet ik niet,vermits ik dat niet meer gebruik.

 Veel succes ,maar procederen tegen een multinational op basis van wat ????

 

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

Protesteren op basis van oneerlijkheid kan geen kwaad bij e-Bay. En het altijd aanhalen dat men in de tijd akkord was met de gebruiksvoorwaarden vind ik dikke zever . Als men zijn verkopers wil respecteren stuurt men een kort bericht naar iedereen met de veranderingen op. Daar is niet veel werk aan, maar zelfs dat kan nog niet. Inmiddels zullen er verschillende particuliere verkopers een weg aan het zoeken zijn naar andere websites. En geloof me die zijn er ,enkel de tijd nemen om te zoeken.

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

Ik heb wel een mail gehad ,denk dat je ergens iets moest aanvinken om hun berichten te ontvangen.

75 aanbiedingen per maand is weinig voor postzegels,kaarten ed maar voor de meeste rubrieken volstaat dat toch hé.

Omdat aanbieden toch gratis was,lieten sommigen alle aanbiedingen dagelijks aflopen en onmiddellijk terug op ebay plaatsen.

Op andere sites moet je ook betalen om je aanbieding terug bovenaan te plaatsen.

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

Er zijn genoeg sites waar alles gratis kan ,ook al plaats je 1000 aanbiedingen per maand. En vrij gemakelijk in handeling. Trouwens u hebt een mail gehad zegt u waar u iets moest aanvinken om hun berichten ,ik ook .Maar de meeste krijg ik dan toch niet aan.

En aanbiedingen waren ,ja, bijna 2 jaar .En dan heeft men de winstmarge voor hun verhoogd naar 8 %. Nu vraagt plaatsingskosten waar de meeste niets van af wisten ,en de 8 % blijft ook bestaan ,en als de koper met Paypal(e-Bay) betaald hebt ge nog eens onkosten. Ik verkoop troewens geen postzegels enz. Ik verkoop mijn prive muziek collectie die ik +/- 10 jaar geleden mee begonnen op e-Bay te zetten omdat e-Bay in die periode volop particlieren aan het ronselen was om te verkopen bij hun. Nu werkt men deze weg. Toch nog nog even dit ,mijn muziek collectie omvatte meer dan 2000 items zoals singles , Lp's , cd's dvd's en memoriable .Nu heb ik nog ongeveer 500 items over ,en binnenkort heb ik al een andere weg gevonden om ze te koop te stellen, waar ik op voorhand weet dat ik niet moet betalen om te plaatsen .

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

jullie willen wel geld binnenhalen, maar het mag niks kosten...!!!

 

voor niks gaat de zon op... maar blijkbaar hebben jullie dit niet echt begrepen...

 

Dat hier door echte onetime verkopers de dupe van zijn wil ik best begrijpen, maar perticulere verkopers die 2000 items online hebben staan, zijn dit nog particulere verkopers???

 

swat ik bemoei mij niet meer met deze discussie... ik weet allen dat je elke verandering DIE AANGEKONDIGD WORD steeds moet lezen...

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

"Als" het aangekondigd wordt kan het gelezen worden. En als ik 10 jaar geleden begonnen met mijn persoonlijke muziek te collectie te verkopen ,ja dan is particulier .En tot op de dag van vandaag nog ongeveer 500 items te koop van de 2000. OP 10 JAAR TIJD. En waarom is e-bay +/- 2 jaar geleden gestopt met plaatsingskosten te vragen ???? En waarom hebben ze dan de % verhoogd naar 8 % op verkochte goederen ??? En waarom vragen ze nu terug plaatsingskosten ??? En waarom laten ze dan nu de 8 % niet terug naar beneden gaan ???????? Ze zijn vroeger wel begonnen om particulieren binnen te halen ,en nu willen ze die weg .En dat wij geld willen binnen halen ,verkeerd gedachtengoed van u. Als men iets wil verkopen als particulier dan is(was) er vroeger de kans om dit bij e-Bay te kunnen doen. En vanwaar haalt e-Bay hun inkomen dan ? nooit aan de reklame gedacht misschien op hun pagina's ?

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

Waarom waarom? Omdat ebay een privé bedrijf is dat mag vragen wat ze willen voor hun service om hun hongerige aandeelhouders tevreden te stellen. Ze persen evenzeer de zakelijke kopers uit.

Maar goed, het zit hier blijkbaar vol topeconomen die voorspellen zonder enig onderzoek dat dit ebay geld gaat kosten.

Waarschijnlijk dezelfden die bij de invoering van 10 cent voor een zakje in de winkel ook het einde van de wereld was en de supermarkten veel minder zouden verdienen.
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

Wie is er ook opgelicht door eBay en voor hoeveel Euro's ?

bij mij loopt het prijskaartje als particuliere verkoper op tot 507 euro, bye bye hobby!

Bericht 10 van 13
laatste antwoord