annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkel : GTG of 30 dagen?

hallo, al mijn 'problemen' (dubbel abo, BTW niet afgetrokken etc...) met eBay zijn opgelost: dank voor iedereen die hier wat tips of hulp gaf.

Nu heb ik nog een vraag : ik doe al mijn objecten GTG (geldig tot geannuleerd) in mijn winkel, dwz na 30 dagen herbegint automatisch een nieuwe termijn : makkelijk, moet je er nooit meer naar omzien tot het verkocht is, of je het zelf wil annuleren.
Nu vroeg ik mij af : als je '30 dagen' doet, worden je objecten na dertig dagen geannuleerd.
Is dat niet interessanter, WANT telkens je ze opnieuw te koop aanbiedt, worden de kandidaat-kopers die één van je items (of toch de beschrijving ervan) in hun 'favoriete zoekopdrachten' hebben dan niet verwittigd met een e-mail?
Of gebeurt dat ook om de 30 dagen bij GTG?

T
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Tony, wat ik schreef klopt wel! Maar dit probleem komt voor bij TurboLister.
Via je "Mijn ebay" heb je dit misschien niet voor (zelf alleszins nog niet ervaren) maar dan heb je daar weer de rem van een maximaal aantal per keer.

En... en dit is de grootste struikelblok, is het probleem met de voorraad: heb je bvb van produkt X 5 stuks in stock en biedt je die in 1 aanbieding aan (wat GTG's net zo aantrekkelijk maken), dan moet je heel alert zijn!
Heb je bvb van X 1 stuk verkocht via het 30-dagen-systeem en je gaat heraanbieden na afloop, dan begin je gegarandeerd terug met 5 in stock terwijl je der maar 4 meer hebt!
Tenzij je dit gaat aanpassen uiteraard maar dan moet je stuk per stuk alles waar verkochte stuks in zitten, eruit filteren en aanpassen.
Dus dan verlies je de waarde van het "in bulk heraanbieden".

Dit probleem heb je niet bij de GTG's

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Het probleem in #10 heb je niet als je automatiseert via verkoopmanager-pro, want daar wordt de stock wel gevolgd.

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Het probleem in #10 heb je niet als je automatiseert via verkoopmanager-pro, want daar wordt de stock wel gevolgd.

Bericht 13 van 13
laatste antwoord