annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bevestigingsmails Ebay

Sinds een paar dagen krijg ik geen bevestigingsmails van Ebay meer in mijn mailbox als ik een object aanbiedt. Ook geen mails na afloop van de veiling om mij te melden dat het object verkocht of onverkocht is. Heeft er iemand hetzelfde probleem ?
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

bevestigingsmails Ebay

Bij mij geen probleem !
Controleer even in je 'Mijn eBay', bij je account of de communicatievoorkeuren correct zijn ingesteld ?

m.

m.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Ja, dat heb ik al gedaan. Alles is correct ingesteld. Ik heb het probleem al verschillende keren gemeld aan de klantendienst van Ebay, maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Soms komt iets uren na het verkocht is bij me toe, ook bevestigingsmails komen vaak later aan, ook berichten blijken niet toe te komen bij kopers .... er schort echt iets aan het systeem!

Ik lees regelmatig dergelijke klachten hier op de forum.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Zou het misschien kunnen dat je een heuristische spamfilter hebt, die na een toevloed van berichten op korte tijd het EBAY domein als spam gemarkeerd heeft?
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Ik heb geen technische kennis van al deze zaken, maar ik ontvang wel nog andere berichten via Ebay zoals vragen van potentiële kopers en aanvragen om de betalingsgegevens op te sturen. Die mails zouden dan toch ook geblokkeerd moeten zijn ?
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

In theorie wel ja... Er zijn echter weinig andere plausibele verklaringen, in de veronderstelling natuurlijk dat je niets aan je EBAY-instellingen veranderd hebt.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

@grimbeert:

neem eens volgende link: Voorkeuren en kijk eens onder "Verkoper" (rechts ernaast op "Weergeven" klikken).
Daar kan je je instellingen zien en eventueel wijzigen.

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Indien blijkt dat alles daar op "realtime" staat, dan ligt het probleem ergens anders en zou ik je aanraden om eens te zien via dezelfde link naar de eerste regel, "Leveringsopties".
Misschien staat daar een verschillend mailadres?
Ebay stuurt immers de mails die jij blijkt niet te ontvangen naar het "geregistreerde mailadres" terwijl de mails van leden perfect naar een ander mailadres kunnen gestuurd worden.

Indien daar een ander mailadres staat en je dit - in't slechtste geval - niet kent, dan zou dit kunnen wijzen op een hacking van je account.
Misschien zoek ik het nu wel wat ver maar je weet nooit hé?

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

bevestigingsmails Ebay

Iedereen bedankt voor de tips, ik heb alles een nagekeken, maar de instellingen blijken toch allemaal juist te zijn, dus daaraan kan het niet liggen. Van Ebay zelf heb ik intussen nog steeds geen teken van leven gekregen.
Bericht 10 van 11
laatste antwoord