annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditcard

Waar kan ik gegevens over de creditcard die gekoppeld is aan mijn ebayaccount vinden en wijzigen ?

Opgelet : NIET de card die gekoppeld is aan Paypal.

Bij financiële gegevens kan ik enkel terugvinden dat als automatische betalingswijze paypal is ingesteld. 

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Betreft: creditcard

Hallo

Ga in "Mijn eBay"

Daar kies bovenaan "Account"

Daaronder "Persoonlijke gegevens"

Onder "Financiële Gegevens" vind je "Automatische betalingsmethoden"

Daar staat "Credit card" en op de zelfde rij helemaal rechts: op "bewerken" klikken

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Daar staat "Credit card" en op de zelfde rij helemaal rechts: op "bewerken" klikken

Dat is het hem nu juist :

bij jou staat daar creditcard omdat jij je kosten betaalt met een creditcard.

Bij mij staat daar PAYPAL omdat ik mijn kosten betaal met paypal.

Niks geen creditcard ...

En de gegevens van de creditcard die gekoppeld is aan mijn PAYPALrekening zijn ok.

Ik kreeg immers op verschillende accounts een bericht van ebay dat de creditcard, verbonden aan mijn ebayaccount, vervalt op 30 november 2012 en de gegevens moeten worden aangepast.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Echt niemand die dit probleem al heeft voorgehad ?

Kreeg zonet nog een aanmaning van ebay dat mijn gegevens dringend moeten worden aangepast "voor ononderbroken service".

Het enige wat ik nog kan bedenken is PP verwijderen als betaalmethode, desnoods creditcard met nieuwe vervaldag of een andere creditcard invoeren als betaalmethode, daarna PP terug toevoegen als betaalmethode, en zo verder ... maar dat is toch te zot om los te lopen ...

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Om eerlijk te zijn: het is inderdaad te zot om los te lopen maar ik vrees dat het de enige oplosmogelijkheid is om dit probleem uit de wereld te helpen. Ik zit met hetzelfde probleem maar ben nog aan't wachten op mijn nieuwe CC.

Die vervalt eind van de maand en wegens een administratief probleem op bankniveau is dit blijkbaar vergeten geraakt en hoop ik alvast tegen eind van de maand alsnog in orde te raken

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Ik weet het ook niet. Heb het een aantal jaren geleden ook voorgehad toen ik van automatische betaalmethode met kredietkaart overschakelde naar PayPal. Ik kreeg toen achteraf ook aanmaningen van eBay om een update te doen van mijn kredietkaart, maar weet niet meer wat er toen verkeerd liep of wat ik toen gedaan heb om het in orde te krijgen.

Is uw kredietkaart van uw PayPal account up to date?

Zijn uw eBay accounts aan uw PayPalprofiel toegevoegd? Dit is niet hetzelfde als uw PayPal aan uw eBay te koppelen. Zie de link op de volgende pagina om dit te controleren.

http://pages.benl.ebay.be/help/pay/paypal.html

Opmerking: om rechtstreeks met PayPal te betalen moet u ervoor zorgen dat uw eBay-account aan uw PayPal-profiel is toegevoegd. Dit is niet hetzelfde als de procedure om uw accounts aan elkaar te koppelen.

U kunt ook eens inloggen op uw "My eBay" op eBay.com. Onder uw persoonlijke gegevens wordt daar aangeven of er een back up met kredietkaart is ingesteld als aanvulling op de automatische betalingen met PayPal.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Via ebay.com krijg je idd te zien of er aanvullend een creditcard is ingesteld.

Bedankt voor deze tip, Hughwitte !

Je kan echter niet de vervaldatum zien.

Ik heb dus drie dagen geleden op ebay.com op wijzigen geklikt : dan kan je terug je creditcardgegevens invoeren met een nieuwe vervaldatum.

Wanneer je dan uiteindelijk doorklikt krijg je een foutpagina, en vermits je enkel je creditcard kan zien, en niet haar vervaldag, weet je nog niet of de gegevens zijn verbeterd ...

We zijn nu 1 december, dus NA de oude vervaldag, en tot nu toe werken mijn accounts normaal verder, dus ik heb goeie hoop.

Ik heb echter ook eens via ebay.com naar mijn andere accounts gekeken, en enkel de accounts bestaande sinds 2006 of ouder hebben een aanvullende creditcard, jongere niet !

Dus waar maakt ebay zich druk over ?

Frits, je had hetzelfde probleem en kon door een vergetelheid bij de bank geen nieuwe datum invoeren: werkt jouw account nog normaal ?

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Bij mij staat er ondertussen bij back-up: "None". Ik heb mijn nieuwe CC gsiteren aangekregen maar ga nu niets onbrengen of ik mag mijn factuur éénmalig tussendoor betalen,wat uiteindelijk niet de bedoeling kan zijn

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 8
laatste antwoord