annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

Blijkbaar moet men verplicht zijn kredietkaart gegevens invoeren als men nu een verkopersaccount aanmaakt en een feedbackscore van minder dan 50 heeft.

Maar als men al eerder een verkopersaccount aangemaakt had is het nog altijd mogelijk als verkoper met een feedbackscore van minder dan 50 om aanbiedingen te plaatsen met PayPal als betaalmethode zonder een kredietkaart toe te voegen, men kan die aanbiedingen zelfs plaatsen en PayPal aanbieden als betaalmethode zonder dat men een PayPal account heeft.

En als men geen PayPal account heeft krijgt men dit :
betalingsmethode die erbij stond was paypal dus heb onmiddellijk betaald. Deze morgen ontving ik een mailtje van de verkoper dat ze geen paypalrekening heeft en of ik het geld kan overschrijven?
http://forums-benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=600010283&tstart=0&mod=1257364726672
Pas de compte paypal et on me paie par paypal... QUE FAIRE???
http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?threadID=500024637&tstart=0&mod=1259495562084

Bericht 2 van 91
laatste antwoord

Een oplossing voor dit probleem is je feedbackscore op te krikken tot 50 door enkele goedkope items (grootte-orde eurocenten) aan te schaffen. Verkopers kunnen kopers immers alleen maar positieve feedback geven als ik me niet vergis, dus op die manier geraak je zonder probleem aan 50 voor vrij weinig geld.
Bericht 3 van 91
laatste antwoord

@artic

Ga je je daar echt mee bezig houden ????

Bericht 4 van 91
laatste antwoord

Vermits er geen alternatieven zijn, loont het denk ik wel de moeite als je voor een significant bedrag aan objecten zou willen verkopen. Natuurlijk is "significant" een relatief begrip inderdaad, maar nu de eindejaarsperiode er weer aankomt, en iedereen een hoop "foute" kerst- en nieuwjaarscadeau's aan de zolder gaat toevoegen...
Bericht 5 van 91
laatste antwoord

@ articcynda: vergeet dan wel niet dat je
- ofwel 50 weken moet wachten als je deze wil kopen bij één en dezelfde verkoper
- ofwel 50 verschillende verkopers dient te zoeken en meteen dan ook nog eens 50 keer verzending dient te betalen

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 6 van 91
laatste antwoord

Aan beide problemen is een mouw te passen:
- pas veilingen van het korte type toe (3 dagen);
- koop items die digitaal kunnen verstuurd worden zoals e-books.

Dit zijn ook de extreme situaties, je kan die even goed combineren.
Bericht 7 van 91
laatste antwoord

@zijspoor,ge ziet ge moet nog heel wat leren:-p
:-x
@arca,jij studeert toch geen rechten?Heb ook zo'n dochter die van geen wijken wil weten,en mij telkens wil overtuigen van haar gelijk.Op de balie pakt dat,maar niet bij mij
Bericht 8 van 91
laatste antwoord

pas veilingen van het korte type toe (3 dagen);

1. Ik dacht dat we het hadden over feedback krijgen van verkopers om nadien te kunnen verkopen zonder creditcard hé?
2. Als je je feedbackscore wil zien omhoog gaan door aankopen bij de zelfde verkoper, dan geldt de regel dat deze dienen gespreid te worden tussen verschillende weken met de zondag als wisselpunt.
Dus... alle 50 objecten bij één verkoper kopen = minimaal 49 weken wachten tot je aan 50 bent.

koop items die digitaal kunnen verstuurd worden zoals e-books.
Da's inderdaad een mogelijkheid die je hier ergens op het forum aangereikt werd als oplossingsmogelijkheid maar laat dit nu echter net het systeem zijn die vooral door mensen met verkeerde bedoeling gebruikt werd (pas op, daarmee wil ik jou niet beschuldigen hé) en alzo voor een beetje ervaren ebayer die eens in het feedbackprofiel van de verkoper snuistert al snel een alarmbelletje doet rinkelen

Bericht 9 van 91
laatste antwoord

@siemenpoes: ik leer inderdaad de laatste dagen heel wat bij van de nieuwe forumbezoekers.
Op mijn gezegende leeftijd leerde ik momenteel vooral kennis maken met het begrip "normvervaging" en moet ik toegeven dat de uitspraak "een vlaming is een geboren foefelaar" nog steeds hangbaar is ;-)

Bericht 10 van 91
laatste antwoord