Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Nen ouwe vos moet ge geen streken meer leren hé poeske ;-), maar ik geef toe, mijn ogen fronsten op sommige momenten , mijn wenkbrauwen gingen omhoog en mijne mond open van verbazing.
Man man man, en dat laten ze hier zomaar loslopen??
150% winst.
Is mooi maar het kan veel beter hoor.
Het is nu al wel ongeveer 10 jaar geleden, mijn moeder werkte toen in een schoenwinkel (of is het tegenwoordig 'schoenenwinkel?
Er waren schoenen waarop 300% niet abnormaal was.
Ik studeer inderdaad geen economie, geen rechten en ook geen lichamelijke opvoeding. De eerste die het juiste antwoord geeft, krijgt 10% korting op zijn volgende aankoop bij mij 😉
't Zal wel iets linksigs/fascistisch/anti-kapitalistisch zijn. Iets soosjaals waarbij je als stage in Kerncentrales moet inbreken en op de Klimaattop met veel CO2 uitstotende brandbommen moet gooien en tegen de gevestigde orde moet schoppen.