annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

@artic
Waar ik grote problemen mee heb ,is de lasterlijke taal t.o.v personen die hier helemaal niets van doen hebben.
Iedereen heeft het recht om zich te verdedigen.
Ik denk er sterk aan om je uitspraken,hier gedaan, op een publiek forum door te mailen.
Ik vind dit totaal niet kunnen.
Bericht 81 van 91
laatste antwoord

@ Artic:

zou jij ooit nog gaan winkelen in een winkel die, wanneer je cash betaalt, extra aanrekent omdat de winkelier zijn kassa moet openen, later op de dag zijn geld tellen, naar de bank moet rijden, etc?
Bericht 82 van 91
laatste antwoord

Artic, stop er nu mee met jezelf op te hemelen!!!

Jij kijkt ook weinig naar TV zeker, Frits? Jezelf ophemelen en je van je beste kant laten zien heet namelijk "reclame". Het is een volledig normaal verschijnsel, en bestaat al tientallen jaren.

Waar ik grote problemen mee heb ,is de lasterlijke taal t.o.v personen die hier helemaal niets van doen hebben.

Mag ik vragen tegen wie ik dan wel lasterlijke taal heb gebruikt, en wat mijn precieze woorden waren die je storen?

op een publiek forum door te mailen.

Ebay IS een publiek forum, iedereen kan er nl. lid van worden.
Bericht 84 van 91
laatste antwoord

Ik denk dat de examens gedaan zijn ...

Bericht 85 van 91
laatste antwoord

Nog niet helemaal, maar het is weekend, en de examens van volgende week zijn en makkie :^O
Bericht 86 van 91
laatste antwoord

Kunt ge dan niet wat gaan fitnessen, of uitgaan of zo, in plaats van je hier met alles en nog wat te komen moeien ?

Bericht 87 van 91
laatste antwoord

Geldt hetzelfde ook niet voor jou dan?
Bericht 88 van 91
laatste antwoord

Heb eindelijk een antwoord gevonden waar ik al een hele week naar op zoek ben!!!!
Dat beginnende verkopers niet zonder een creditkaart kunnen verkopen omdat ze een feedback hebben onder de 50.
Ik vind dit wel echt schandalig, heb naar ebay gebeld die suurden mij naar paypal, paypal zei voor een rekening te openen. Dus wat heb ik gedaan een rekening geopend, geld gestort wat ze zeiden. En dan kan ik verkopen ... ja tarara, mijn botten ja. Da lukt niet ik kom dan alt uit voor met een creditkaart te betalen.
Ze mogen dat dan wel ergens eens duidelijk zetten ze, tis voor op u zenuwen van te krijgen, miljaar ...
Bericht 89 van 91
laatste antwoord

@natlie10

Verkopersaccount aanmaken zonder CC met feedbackscore kleiner dan 50.

Heb onderstaande instructies (die jeffreybra op deze forums ergens opgeeft, met licht gewijzigde tekst) eens uitgeprobeerd met een test account en dit bleek te werken zonder een creditcard in te geven.

Ga naar
https://scgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?EnterSnailMailConfirmCode&reporting=1

Klik op “een andere verificatiemethode selecteren”
Kies telefoon verificatie.

Je geeft je telefoonnummer, wacht tot ze bellen, dan krijg je een code, die tik je in en druk dan op verzenden.

Je gaat een witte pagina krijgen. Ga opnieuw naar http://www.benl.ebay.be
, log uit en log dan weer in, en je kunt verkopen.

Er wel rekening mee houden dat, zolang uw feedbackscore lager dan 50 is, PayPal verplicht zal worden aangeboden in al uw aanbiedingen als één van de mogelijke betaalmethodes die kopers kunnen gebruiken.

Laat eens iets weten of het gelukt is ;-)

Bericht 90 van 91
laatste antwoord