annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay nieuwigheden II

hughwitte
Community-lid

Draadje voor Nieuwigheden en nieuws op eBay, internationaal en nationaal.

Vervolg op:
eBay nieuwigheden
http://community-benl.ebay.be/topic/Internationaal-Kopen/Ebay-Nieuwigheden/500003730
dat onder het Kopen forum is verzeild, en dat als draadje toch zwaar begon te worden.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 1 van 73
laatste antwoord
72 ANTWOORDEN 72

Betreft: eBay nieuwigheden II

Een optie die ik ook sterk aan het overwegen ben. Gewoon een nieuwe account aanmaken en mij inschrijven als particulier. Dan kan ik ook gratis 1000 veliigen per dag doen. Als ik niets verkoop moet ik ten minste niets betalen.


 


Ze zijn weer goed bezig bij Ebay.


 


Ze kondigen die Top Rated aan als voordeel met extra insigne. Enige bedoeling is om uw 20% korting die je nu als powerseller sowieso krijgt af te nemen.

Bericht 71 van 73
laatste antwoord

Betreft: eBay nieuwigheden II

"Enige bedoeling is om uw 20% korting die je nu als powerseller sowieso krijgt"


 


EUH!!!, wat bedoel je ik ben al een hele tijd powerseller maar niks korting??? moet je die aanvragen???


 


heb deze week 2 items/op 800 verkocht 😞

Bericht 72 van 73
laatste antwoord

Betreft: eBay nieuwigheden II

Nee, moet je niet aanvragen. Die zou je zo moeten krijgen.


 


Grote verandering is dat je nu als powerseller 20% korting op uw Ebayfactuur krijgt ongeacht je nu Top Rated bent of niet.


 


Met de nieuwe regels krijg je enkel die 20% als je Top Rated bent en Ebay legt de lat hiervoor zo hoog dat dit bijna onmogelijk te halen is. Voor afgelopen maanden heb ik 1 lage beoordeling op verzendkosten. Gegeven door een buitenlandse koper die blijkbaar niet akkoord was over de verzendkosten alhoewel die op voorhand wist hoeveel dit ging moeten betalen.


 


Als ik komende tijd nog 1 enkele lage beoordeling krijg op verzendkosten, ga ik (gezien de verkoop zo fantastisch gaat) % over de toegestane drempel.


 


Natuurlijk de bedoeling van Ebay. Zo veel mogelijk verkopers hun korting afnemen. Dan kunnen ze volgend kwartaal weer pochen dat hun winst weer gegroeid is. Extra winst komt niet door extra verkoper, maar omdat verkopers altijd meer en meer betalen. In de VS betaal je nu zelfs al een verkoopscommissie op de verzendkosten.

Bericht 73 van 73
laatste antwoord