annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerlijke verkoper

320464395361
Vroeger zou dat nooit kunnen aangeboden worden.
Maar..JE WEET TENMINSTE WAT JE KOOPT,niemand voelt zich bedrogen
Alleen... KOPEN EN VERKOPEN VAN NAMAAK IS STRAFBAAR
En als koper kun je er niet onderuit,vermits het heel duidelijk aangegeven was.
Bericht 1 van 80
laatste antwoord
79 ANTWOORDEN 79

eerlijke verkoper

Wat is er verkeerd aan rommelmarkten ? het is een vorm van recyclage, dus prima voor het milieu.
Ik heb ook mijn twijfels over de opwarming van de aarde, maar dat is niet het enige milieu-probleem, gebrek aan grondstoffen, voedsel en water lijken me dringender.

m.

m.
Bericht 41 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

mikmak: gebrek aan grondstoffen, voedsel en water lijken me dringender.

Juist! Daar ga ik helemaal mee akkoord.

Zojuist weer een leuk, wetenschappelijk, bericht gelezen. We gaan een kleine ijstijd tegemoet. 🙂

Opwarming? Aarde koelt komende 20 jaar af!

dinsdag 12 januari 2010 21:21

Volgens klimaatwetenschapper Mojib Latif duidt de extreme kou op het noordelijk halfrond op een periode van 'global cooling', de afkoeling van de aarde. Van opwarming van de aarde is dus voorlopig geen sprake.

De wetenschapper voorspelt een ijstijd.

Climategate
Opvallend is dat Latif een belangrijk lid is van het klimaatpanel van de Verenigde Naties (VN), de IPCC. Die club is normaal niet zo klimaatsceptisch en komt altijd met onderzoeken waaruit zou blijken dat de temperatuur van de aarde snel groeit.

Professor Latif is verbonden aan de Kiel Universiteit in Duitsland.

Opwarming
Volgens de klimaatwetenschapper is de wereld aan een koude periode begonnen waarin de winters kouder zijn en de zomers minder warm. Dat melden Britse media.

Latif heeft een methode ontwikkeld waarmee hij temperatuur op duizend meter onder de zeespiegel kan meten. Op basis daarvan voorspelt hij de verkoeling die komen gaat.

Volgens de wetenschapper kan die periode zeker twintig jaar duren. De gletsjers en ijs zouden in die tijd niet meer zo hard smelten.

Climategate
Het VN-klimaatpanel staat erom bekend rapporten uit te brengen waarin de aarde in rap tempo opwarmt door toedoen van de mens. Dit wordt vooral veroorzaakt door onze CO2-uitstoot.

IPCC is sinds Climategate echter niet geheel onomstreden. Uitgelekte e-mails wezen uit dat de cijfers werden misbruikt om de klimaatproblemen groter te doen lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Latif steunt het IPCC nog wel in de opvatting dat CO2-uitstoot direct verband heeft met de wereldwijde opwarming van de aarde, maar zijn theorie laat volgens hem zien dat die opwarming de komende jaren wordt tegengehouden door deze 'mini-ijstijd'.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Wetenschap/255523/Opwarming-Aarde-koelt-komende-20-jaar-af.htm

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 42 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

... en er is inderdaad niks mis met rommelmarkten, er is gewoon veel rommel en sommige mensen kunnen die rommel goed gebruiken. :-)

Bericht 43 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Je moet niet naar Maastricht gaan om een diepwaterdieren te bekijken.

In de streek van Boom worden regelmatig walvisbeenderen en meer opgehaald bij graafwerken.

Ten andere de naam Brussel komt van Brucsele (toch ergens iets in die aard), wat wijst op historisch moerasgebied, wat bijna gans Vlaanderen was tot een 1.000 jaar geleden.

Niets belet een opwarming van de Aarde (ten gevolge van diverse elementen, tot een vermindering van de afscherming van het spectrum van zonnestralen) met daarnaast een afkoeling als gevolg van een cyclisch fenomeen. Het eerste deel is dan wel een direct resultaat van menselijk handelen. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 44 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Ten andere de afkoeling in Europa ten gevolge van de overvloed aan zoet water die in de Atlantische Oceaan terecht komt dat kan je o.a. hier reeds nalezen:

http://www.giss.nasa.gov/research/news/20011119/ -----

-----

Bericht 45 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

een nep t shirt van NIKE en een t shirt van dezelfde prijs maar van geen merk. Welk is het voordeel van het nep t shirt?

En werkgelegendheid? Ik kom niet meer bij van het lachen... Ja, ze krijgen er ook nog een eerlijk loon voor zeker? Och kom, dit heb je zelf toch niet kunnen typen zonder je belachelijk te voelen?

Dus, ik heb nog geen enkel nut of voordeel gevonden in nep producten.

Of het nap T-shirt een voordeel heeft hangt ervan af of het goedkoper of duurder is dan het andere T-shirt.

Trouwens, of een NIKE T-shirt nu origineel of nep is, beiden werden hoogstwaarschijnlijk toch in China gemaakt voor hetzelfde "eerlijke" loon.

Volgens klimaatwetenschapper Mojib Latif duidt de extreme kou op het noordelijk halfrond op een periode van 'global cooling', de afkoeling van de aarde. Van opwarming van de aarde is dus voorlopig geen sprake.

Aan de naam te horen komt die man waarschijnlijk uit de Sahara-woestijn, waar een temperatuur onder de 25°C inderdaad als een "extreme kou" wordt ervaren, kan ik me best voorstellen...

Het is inderdaad zo dat er met de klimaatsverandering veel geld gemoeid is, en bedrijven die zonnepanelen en windturbines produceren beleven gouden tijden. Maar de winsten die deze bedrijven maken zijn peanuts in vergelijking met het belang dat het Midden-Oosten heeft bij het ontkennen van de klimaatsopwarming. Hun hele economie draait immers rond olie. Als iedereen op zonne-energie overschakelt, dan heeft de wereld er direct een 10-tal ontwikkelingslanden bij. Want het mooie aan zonnecellen is dat de grondstof om ze te produceren, doodgewoon zand is! Het is dus maar logisch dat de landen die de grondstoffen bezitten, zoals China, Rusland, VS, enz. dit hele sensibiliseringsproces tegenwerken, want als iedereen de grondstof voor energieproductie gewoon uit zijn achtertuin kan scheppen, dan geraken zij hun olie, steenkool of uranium niet meer kwijt.

Bovendien weten we dat er zich onder de Noordpool gigantische voorraden olie en gas bevinden, die voorlopig nog onbereikbaar zijn voor ontginning vanwege het ijs erboven. De landen die aan de Noordpoolcirkel grenzen, hebben er dus alle baat bij dat dat ijs zo snel mogelijk verdwijnt zodat deze grondstoffen kunnen ontgonnen worden. Voor hen komt de opwarming dus heel goed uit. Of dacht je misschien dat het toeval is dat de VS, als één van die landen, dwars liggen op elke klimaattop, en jaar na jaar nog meer CO2 uitstoten? Het speelt hen net in de kaart! Wat maakt het hen uit dat al dat ijs verandert in water en ergens in een Derdewereldland overstromingen veroorzaakt?

Nu er eens wat sneeuw valt, grijpen de negationisten deze kans aan om iedereen te overtuigen dat de opwarming van het klimaat een fabeltje is. En heel wat mensen zullen daar weer intrappen.
Maar als het in de zomer weer eens zodanig heet en droog wordt dat de gewassen verdorren op de velden, en daarna zodanig nat dat alles wat nog restte gewoon wegspoelt en half Vlaanderen blank zet, dan zorgt men dat daartegen prins Flup weer de zoveelste belastinggeldslurper heeft bijgekweekt zodat er in het nieuws toevallig geen tijd meer is om de opwarming van de aarde ter sprake te brengen...
Bericht 46 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Of het nap T-shirt een voordeel heeft hangt ervan af of het goedkoper of duurder is dan het andere T-shirt.

Dat had ik al gezegd, beiden hebben dezelfde prijs. Heb je de vraag wel goed gelezen, of was dit een truc om een antwoord te ontwijken? Wat is het voordeel van het nep dan?
Bericht 47 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Dan heeft het nep T-shirt geen voordeel natuurlijk; het ligt nogal voor de hand dat het voordeel zich vnl. in de prijs situeert, en als die gelijk is dan valt dat voordeel weg.
Bericht 48 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

dus, moet je nog altijd kunnen aantonen wat het nut is van een nep t shirt.

Immers voor de prijs van een nep t shirt kan je gerust in de wibra, zeeman, of eender waar een legaal t shirt vinden.
Bericht 49 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Dat is waar, maar dan moet ik weer van achter mijn pc komen om naar die winkels te gaan... En met het huidige ongure weer zie ik dat niet echt zitten.

Veel gemakkelijker dus om gewoon via het internet het goedkoopste item dat aan mijn eisen voldoet, uit te kiezen en te laten opsturen. Of iets nu origineel is of namaak, dat maakt voor mij niet zoveel uit bij het keuzeproces.
Bericht 50 van 80
laatste antwoord