annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

euh...oeps...weeral geld kwijt

Heeft iemand dit al gekregen...ik heb hier plots vandaag meer dan 100 items met deze fout, en deze zijn gewoon weggeveegd..

Uw aanbieding is echter in strijd met eBay's beleid "Aanbieden in juiste rubriek" en is daarom verwijderd van de eBay-site.

Ik zie nergens waar ik een fout heb gemaakt :_|

Helaas wel 100 items die ik kan nakijken, maar wete begot niet wat er fout is...

D.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Dit gebeurt enkel na klacht van een "collega".

Heb dit een zestal jaar geleden ook voorgehad: zowat 500 aanbiedingen werden zonder boe of ba verwijderd.

Ik vroeg de nodige uitleg aan ebay, die ik NIET kreeg : ik kreeg een standaardantwoord dat mijn items idd waren verwijderd wegens foute rubriek, punt uit.

Omdat ik absoluut niet kon uitvissen waar ik fout zat concludeerde ik dat het om een vergissing ging en herplaatste ik de items.

Resultaat :  al mijn aanbiedingen van de account in kwestie werden uit ebay gegooid + schorsing van mijn account voor 30 dagen + verplichting ebay-cursus over aanbiedingen plaatsen online te volgen.

Na hevige (technische) discussies met de toenmalige powersellerdesk - waarbij bij ebay niemand gehinderd bleek door enige kennis ter zake - werd een extra juwelenrubriek gecreëerd om het probleem op te lossen (zou nu niet meer waar zijn, denk ik ...).

De genomen strafmaatregelen bleven echter van kracht :  ebay geeft principieel immers nooit een fout toe.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

heb het gevonden... alle aanbiedingen waar de naam iphone in voorkwam zijn verwijderd... ik begrijp echter niet waarom dit een overtreding is???

D.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Dit is één van de redenen waarom ik bijna niets meer op Ebay plaats omdat je met je kop tegen de muur loopt!

Ik heb het opgegeven en zet nu m'n aanbiedingen op andere sites, dan nog gratis.

Als zelfstandige zaakvoerder zou je verwachten van je "handelspartner" , in dit geval Ebay, (want je werkt eigenlijk samen) dat ze je even verwittigen en je er op attent maken dat je een overtreding maakt.  Zo kunnen ze je de tijd geven om even aan te passen.

Ebay kiest de crapuuleuze weg, de klantonvriedenlijke weg en daar kan ik het echt niet mee hebben.

Vandaar.

Toch als je eens rondsurft staan er overtredingen bij de vleet van partikulieren, zelfs van zwartwerkers met bloeiende handeltjes en die worden gerust gelaten.

Ja, dit alles frustreerd mij enorm.

Eerlijk gezegd denk ik dat het niet "Ebay" is maar wel een "EBAY-medewerker" die denkt heer en meester te zijn en een machtsspelletje speelt met z'n klachten.

Wel, zo ga je met je klaten niet om.

Herinner begin dit jaar dat we het hier op een zaterdagnacht hadden over dubbele aanbiedingen en dat mij aanbieding er na een halfuur al af lag !  Dit door een Ebaymedewerker die vond dat ik wellicht een grote mond had op het forum en me dus moest "PAKKEN".

Ebay-medewerkers kunnen het spel niet blijven winnen. Ze mogen een beetje minder arrogantie tonen.  Het zijn wij, de verkopers, die zorgen dat ze werk hebben maar blijkbaar snappen ze dat niet.

Johan

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Sorry voor m'n spelfouten, wou ze verbeteren maar ook dat kan blijkbaar niet meer,  Ebay heeft dit veranderd.

Vroeger kon je iets schrijven en dan alsnog verbeteren of zelfs "milderen " maar nu niet meer.

"klaten - klachten"  moet zijn "klanten.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=18+x+films+protecteur

by the way, herinneren jullie je dit nog?

die flagrante overtredingen van meervoudige aanbiedingen?

die blijven maar op ebay staan, toppunt van al zijn dit dan nog partikulieren die een grote pak bestellen in china om ze dan hier op de zwarte markt (lees Ebay) te verkopen.

ik kots er van want ze maken de markt van die vele hardwerkende zelfstandigen kapot.

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Mss wordt het eens hoogtijd dat één of andere wakkere geest ze daar bij Ebay wijs maakt dat we hier in Europa zitten en niet in de VS... wij hanteren andere (beleefdheids)-normen die absoluut niet stroken met het arrogante, klantonvriendelijke beleid van Ebay hier. Ebay staat of valt met de klanten, en de klanten zijn op de eerste plaats de verkopers, particulier of zakelijk... zonder verkopers ook geen kopers toch?

ik heb het zelf ook al ondervonden: kopers worden op handen gedragen en verkopers worden hier als paria's behandeld... slechte manier om zaken te doen, of moeten die verkopers blij zijn dat ze op Ebay "mogen" verkopen dan?

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Wat ik eerlijk gezegd niet begrijp is waarom dat items die ik al een kleine half jaar verkoop, blijkbaar plots in een verkeerde rubriek staan...NA EEN HALF JAAR!!!

D.

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Wat ik eerlijk gezegd niet begrijp is waarom dat items die ik al een kleine half jaar verkoop, blijkbaar plots in een verkeerde rubriek staan...NA EEN HALF JAAR!!!

D.

En zelfs als dat zo is, is dat voor mij nog geen reden om ze zonder boe of ba te verwijderen!

En dan mogen ze je ook eerst contacteren zodat je de mogelijkheid hebt ze alsnog in de juiste rubriek te plaatsen zonder bijkomende kosten... wat is dat nu voor een praktijk, stel dat je morgen een bote krijgt krijgt en je mag niet eens weten waarom maar wel betalen????

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Het ergste vanal is dat ik GEEN nieuwe items kan uploaden op Ebay omdat er een beperking opgelegd is...(en ja ik heb die fameuze online training al 3x doorlopen)

Stel u voor, in een grootwarenhuis kun je niks meer verkopen omdat er een aantal producten in de verkeerde rekken lagen???

Dus ik kan geen producten online zetten, ...een beetje broodroof dus...

D.

Bericht 10 van 11
laatste antwoord