annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER  gevonden, met in totaal 43 verkopen, het merendeel aan 0,99 euro en een totaalbedrag van 144,06 euro over 1 maand en 13 dagen, langer niet aanwezig want pas lid...Is dat een ebaymedewerker? een vriendje of een tja wat? Hoe kan je nu topverkoper met zo'n lage omzet en nauwelijks een verdienste...

Wat me wel duidelijk is dat ebay veel fake is maar dat het zo'n fakedoos is geworden wist ik niet.HOE ERG KAN JE KLANTEN BELAZEREN EN HOE ERG KAN JE DE TOTALE SITEE HIER BELAZEREN MET BLABABLA?ik heb netjes alles afgeprint, ook de voorwaarden van ebay om topverkoper te worden en doorgezonden naar test aankoop. TIJD DAT EBAY ZICH HERPAKT OF... STOPT!

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Maakt u zich niet zo druk. Alles is juridisch dichtgetimmerd.

En geloofwaardig is alleen de maandelijkse rekening van eBay.

 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

ik betaalde 500 euro per maand aan ebay en toch, ebay heeft mijn account gesloten omdat ik maar 97% positieve feedback had en enkele klachten van kopers 🙂 Ebay = enkel uit op geld... en lange termijn relaties kan hun niks schelen.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Het is toch klaar als pompwater dat er hier op Ebay vriendjespolitiek in het spel is? Waarom zijn het anders altijd dezelfde verkopers die op de eerste pagina getoond worden?

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Hoe kan je topverkoper zijn met meer dan 200 negatieve op 1 jaar tijd ???

 

http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=directinkuk&iid=281437897316&de=o...

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Simpel: 31594 feedbacks en daarvan 219 negatieves... da's een 0,69%... om je topverkoperstatuut kwijt te raken moet je boven de 2% problemen zitten...

En wie zegt dat van die 219 ook allen een lage DSR-score gaven? Je kan perfect feedback geven zonder DSR-score hé? 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

hoe geloofwaardig is ebay nog? Zonet een TOPVERKOPER gevonden, met in totaal 43 verkopen, en aangezi

Ebay heeft gewonnen .

 

Ik heb al mijn aanbiedingen geannuleerd en volledig gestopt.

 

Na een zoveelste paljas die een account met een onterechte negatieve en een leugen als reden.

 

Koopt 2 zaken ,en doet verkeerde handeling zodat ik niet kan combineren.

Zend een email om het totaal aan te geven met 1 verzendingskost.

 

Gevolg een negatieve feedback omdat ik zogegd 2 x verzendingskosten vraag.

 

De bestellings gegevens waren aangepast  1 x met verzendingskost en 1 x zonder.

Dat heeft die paljas niet gezien en vind mijn afzonderlijke email een vraag om 2 x de verzendingskost te vragen.

 

Antwoord van ebay  : los het op met de koper (Die niks van het gebruik van ebay kent )

Bericht 7 van 7
laatste antwoord