ik verkoop al ruime tijd een aantal flessen wijn op ebay.
nu heb ik een koper die plots me beschuldigt dat ik met een bepaalde fles geknoeid zou hebben.
wat ik 100% zeker weet dat niet gebeurt is.
nu dreigt hij me me negatieve feedback enz....
ofwel zijn geld terug + 2 maal verzendkosten
en dat nadat alles voordat hij mijn fles terug stuurt.
ik zit hier echt wel mee, want weet zeker dat die fles perfect in orde is.
het gaat over deze koper maff4690
kent hem iemand of weet iemand raad?
maar ik weet 200% zeker dat fles in orde is,
ik heb meerdere van dezelfde flessen gehad en allemaal ok.
daar en boven had ik hem eerst zelf voorgesteld de wijn terug te zenden als hij hem niet beviel, 50% eerst terug te storten en 50% na ontvangst van mijn fles.
ik kan echt niet begrijpen dat er zulke mensen zijn.
ik geef als verkoper zelf altijd direct goede feedback na ontvangst van betaling nog voordat ik feedback krijg, omdat ik weet dat mijn aanbiedingen in orde zijn en als er iets mee is, meld ik dat nu heb ik ook een aanbieding lopen waarvan de capsule beschadigt is, maar dat meld ik in de aanbieding en zet daar een extra foto bij.
ik hoop dat hij hetzelfde voorkrijgt binnekort want heb er niet van geslapen deze nacht.
greetz
Ja, echt een vervelende situatie, als je object in orde is, verdien je helemaal geen negatieve, zeker niet als je bereid bent de fles terug te nemen.
Heeft die koper een geschil geopend alvorens FB te geven, dat is de normale procedure ?
Je had beter een meer zakelijke reactie bij de FB gezet, ipv de koper te beledigen, want dan zal hij ook niet meer willen meewerken om de FB te verwijderen.
neen helemaal niet,
gisteren ontving ik een mail van hem.
en begon hij me te verwijten dat er met de fles geknoeid was, ik heb hem verteld dat dit zeker niet geval was,
en heb hem voorgesteld als het object hem niet aanstond hij het me terug kon sturen . nu verdraait hij het helemaal, maar ik heb de mails allemaal doorgezonden naar ebay.
want dit zijn erg zware beschuldigingen hoor.ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand zoiets doet waarom??
lost het zich niet op dan overweeg ik mijn account te sluiten, ik wil niet bestempeld worden als lafaard terwijl ik recht in mijn schoenen sta.
succes allen
Ik zou zeker het account niet sluiten, voor één probleem met een lastige koper ?
Bah, sedert eBay het feedbacksysteem veranderd heeft, hebben de kopers het hier helemaal voor het zeggen !
dank je wel in ieder geval voor de reacties.
de eerlijke feedback van de man gisteren avond na de lsecht maakt wel weer wat goed.
maar ik vindt dit gewoon een laffe daad, zo iets doe je niet.
in ieder geval wens ik jullie allen fijne kerstdagen en geniet van de sneeuw
Soms hebben eerlijke verkopers als wij het moeilijk hier op Ebay, vermits we geen negatieve feedback meer kunnen teruggeven bij zulke mensen.
Zoals iedereen hier zegt, laat dit je vertrouwen in de e-handel niet beschadigen, het gaat hier immers maar om één persoon. Als je recht in je schoenen staat, waar ik zeker niet aan twijfel gezien je uitstekende feedback, dan heb je jezelf niets te verwijten. Trek je dus niets aan van wat één misselijkmakend individu over je denkt.
dank u wel.
en de kopers die alweer positieve feedback gegeven hebben na dit voorval geven me wel weer moed.
al kraakt zo iemand wel je dag.
fijne feestdagen