annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe objecten niet meer zichtbaar maken op feedback.

hallo

ik zie bij sommige verkopers als je naar feedback gaat en je probeer recente objecten te bekijken je de melding krijgt

afbeelding verwijderd  of  aanbieding verwijderd.

hoe word dit gedaan.

als ik gewoon mijn aanbieding verwijderd in verkocht dan is deze nog zichtbaar in mijn feedback.

en ik zou dit voor een aantal dingen die ik wil verkopen prive willen houden.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: hoe objecten niet meer zichtbaar maken op feedback.

Waarom zou je de objecten niet meer mogen zien?

Als zelfstandige handelaar is het precies zeer interessant dat anderen zien wat je allemaal verkoopt en dus op die manier vertrouwen krijgen in je handeltje. 

De feedback is dus een mooie publiciteit, tenzij je een beetje teveel negatieve hebt of tenzij je ook aankoopt en dus je klanten niet hoeven te zien wat je voor een bepaald artikel betaald hebt.

Je kan je feedback "privé" instellen voor artikelen die je zelf aankoopt.   Ik dacht zelfs dat als je kiest om je feedback privé in te stellen dat je dan niet kunt verkopen, of ben ik verkeerd?

De meesten hebben een extra account waar ze enkel meer aankopen en een andere account enkel om te verkopen.  Misschien eens denken in die richting, zo zien je klanten niet bij wie je je spullen aangekocht hebt en welke winst je gemaakt hebt.

Indien je zelfstandig bent zou ik je aanraden om een zakelijke account te nemen, er zitten wel een aantal voordelen aan vast.   

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: hoe objecten niet meer zichtbaar maken op feedback.

Wanneer de verkoper de aanbieding als privé aanbieding (privé aanbieding en privé feedbackprofiel zijn twee geheel verschillende zaken) geplaatst heeft, verschijnt er geen link ernaar toe in de feedbackpagina van koper en verkoper. De titel van de aanbieding wordt dan ook niet weergegeven in het feedbackprofiel, waar dit wel het geval is bij andere aanbiedingen.

Aanbiedingen kunnen op elk moment verwijderd worden door eBay, bijvoorbeeld als deze of de verkoper ervan de regels overtreden, en dan krijgt men het bericht te zien "aanbieding verwijderd" wanneer men een link ernaar toe aanklikt.

Onder normale omstandigheden blijft de aanbieding zichtbaar op eBay gedurende een periode van ongeveer 90 dagen na beëindiging als men de link ernaar toe aanklikt, bijvoorbeeld de link in feedbackpagina van koper of verkoper. Een gebruiker kan de details van zijn feedbackpagina verbergen door dit op privé te zetten, maar dan kan deze niets meer verkopen, alleen kopen.

De foto's in de aanbieding blijven normaal ook gedurende deze 90 dagen zichtbaar, behalve als deze door de verkoper op een externe site gehost zijn. Wanneer de verkoper deze verwijdert, verdwijnen deze afbeeldingen uit de aanbiedingspagina.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 3
laatste antwoord