annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb echt hulp nodig

ik heb een burberry hemd verkocht
de koper beweert dat het hemd vals is
ik vraag aan hem om mijn hemd terug te sturen want hij denkt dat het nep is maar hij weigert om terug te geven
dus nu zegt hij dat hij me morgen gaat aanklagen bij burberry paris als ik zijn geld via paypal niet terugstort+hij heeft 4 negatieve feedbacks en hij heeft er maar 35 in totaal!!!!!zijn gebruikersnaam:jujuachetetout
die is mij echt aan het blackmailen!!!!!!

aub een antwoord
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

ik heb echt hulp nodig

Ben je heel zeker dat het echt is?
Als je een bewijs hebt kan je dat doormailen naar PAY PAL.
Als je niet 100% zeker van je stuk bent,of geen enkel bewijs kan voorleggen,zou ik die terugbetalen,want namaak mag niet verkocht worden,en je kan een serieuze boete krijgen.
Die is ingeschreven in Frankrijk en daar zijn ze veel strenger.

Alles hangt er dus vanaf of je een bewijs hebt dat je goederen authentiek zijn
Bericht 2 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Als je zeker bent dat het echte Burberry is, maak je dan geen zorgen. Laat hem maar naar Parijs gaan (doet ie toch niet), volgens mij is het een trucje om aan een gratis hemd te raken. 😉
Laat je nooit dreigen of blackmailen door kopers ! Uiteindelijk kunnen ze niet veel doen, een negatieve FB geven of hun geld terug vragen, als je geen zakelijk verkoper bent ben je niet verplicht een object terug te nemen.

m.


m.
Bericht 3 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Oei, je bent wel zakelijk verkoper, dan mag de koper zijn aankoop terugsturen ! Maar je moet niet terugbetalen voor je het terug ontvangen hebt !

m.


m.
Bericht 4 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Ik geef zelf kopers van namaak de raad om het object niet terug te sturen.Dan zijn ze immers het bewijs kwijt.

Als zakelijk verkoper heb je zeker een aankoopfactuur,dan haalt dreigen niet veel uit,je hebt dan immers het bewijs in handen dat het wel degelijk om authentieke items gaat.
Bericht 5 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

ik heb geen bewijs.....>< want mijn goederen zijn tweedehands maar de kwaliteit alleen al kan al niet nep zijn
kan hij me echt aanklagen voor namaak?
Bericht 6 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

En diegene waarvan je gekocht hebt,kan je die dat niet vragen?
En ja je kan een boete krijgen voor de verkoop van namaak.
Het is best ,als je zelf niet 100% zeker bent,dat je de items even in de winkel laat nakijken.
Hing er een CWF label in dat hemd?
Bericht 7 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

jah maar ik heb die CWF Label afgeknipt want er zat een vlek op kan ik het nog gebruiken als bewijs???
Bericht 8 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Misschien is dat de reden dat die dacht dat het nep is.
Vraag de koper waarom die de conclusie namaak trekt.
Als dat label het antwoord is ,kan je hem misschien sussen met het feit dat je dat eruit hebt geknipt.Zoiets doe je best niet,zelfs met een vlek.Dat label hangt toch aan de binnenkant.
Wacht eerst zijn reactie af,en stuur hem dan een foto van dat label.
Bericht 9 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Je moet toch oppassen met verkoop van kleding,je mag geen namaak verkopen,dus moet je zeker zijn.Want als je zoals nu op de verkeerde botst heb je problemen.

Je verkoopt momenteel een vestje van Dior,voor 19 euro.Zoiets kost meer dan 200 euro in de winkel.Een T .shirt voor een baby van 6 maand heb ik vorige week al 54 euro betaald.
Volgens mij is dat namaak,te zien aan het label .
Let in de toekomst een beetje op.
Bericht 10 van 19
laatste antwoord