klant wil niet betalen
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-09-2009 11:47
Dus ik heb een klant die niet betaald. Nu heb ik een geschil geopend maar na 7 dagen hoor ik totaal niets meer. Wat is nou het beste dat ik doe, dit geschil sluiten of laat ebay mij nog iets weten.
greet
greet
Bericht 1 van 5
4 ANTWOORDEN 4
klant wil niet betalen
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-09-2009 13:17
Bericht 2 van 5
klant wil niet betalen
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-10-2009 17:21
inderdaad, je moet het geschil zelf afsluiten.
Ik had hetzelfde voor en heb ook die weg gevolgd, maar tot mijn verwondering heeft deze koper nog steeds een 100% positieve feedback. Ik kan zelf geen neutralen, laat staan negatieve feedback ingeven. Ik vind dit niet correct.
Ik had hetzelfde voor en heb ook die weg gevolgd, maar tot mijn verwondering heeft deze koper nog steeds een 100% positieve feedback. Ik kan zelf geen neutralen, laat staan negatieve feedback ingeven. Ik vind dit niet correct.
Bericht 3 van 5
klant wil niet betalen
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-10-2009 12:06
Ik heb het geschil gesloten, nu zou ik dit bedrag terugkrijgen, maar in mijn rekeningen vind ik daar niets van terug. Of duurt dit een paar dagen mss ??
Bericht 4 van 5
klant wil niet betalen
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-10-2009 00:22
@verkoper****:
je schrijft het zelf waarom de koper nog steeds een 100% positieve feedback geeft: je kan als verkoper geen negatieve of neutrale geven en als met een account enkel aangekocht wordt, zal die altijd teren op zijn wel afgehandelde zaken...
De koper krijgt echter wel een aantekening waarmee hij (bij meerdere) bij verkopers die dit als uitsluitingsclausule gebruiken (2 waarschuwingen binnen x aantal maanden), niks meer kopen
Of het systeem correct is of niet, daarover bestaan al tientallen draadjes op het ebay-forum...
je schrijft het zelf waarom de koper nog steeds een 100% positieve feedback geeft: je kan als verkoper geen negatieve of neutrale geven en als met een account enkel aangekocht wordt, zal die altijd teren op zijn wel afgehandelde zaken...
De koper krijgt echter wel een aantekening waarmee hij (bij meerdere) bij verkopers die dit als uitsluitingsclausule gebruiken (2 waarschuwingen binnen x aantal maanden), niks meer kopen
Of het systeem correct is of niet, daarover bestaan al tientallen draadjes op het ebay-forum...

Bericht 5 van 5