annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klant wil niet betalen

Dus ik heb een klant die niet betaald. Nu heb ik een geschil geopend maar na 7 dagen hoor ik totaal niets meer. Wat is nou het beste dat ik doe, dit geschil sluiten of laat ebay mij nog iets weten.

greet
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

klant wil niet betalen

Je moet het geschil zelf sluiten, hierbij het juiste vakje aanvinken, dan krijg je een creditering van de verkooopcommissie.

m.

m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

klant wil niet betalen

inderdaad, je moet het geschil zelf afsluiten.
Ik had hetzelfde voor en heb ook die weg gevolgd, maar tot mijn verwondering heeft deze koper nog steeds een 100% positieve feedback. Ik kan zelf geen neutralen, laat staan negatieve feedback ingeven. Ik vind dit niet correct.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

klant wil niet betalen

Ik heb het geschil gesloten, nu zou ik dit bedrag terugkrijgen, maar in mijn rekeningen vind ik daar niets van terug. Of duurt dit een paar dagen mss ??
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

klant wil niet betalen

@verkoper****:

je schrijft het zelf waarom de koper nog steeds een 100% positieve feedback geeft: je kan als verkoper geen negatieve of neutrale geven en als met een account enkel aangekocht wordt, zal die altijd teren op zijn wel afgehandelde zaken...

De koper krijgt echter wel een aantekening waarmee hij (bij meerdere) bij verkopers die dit als uitsluitingsclausule gebruiken (2 waarschuwingen binnen x aantal maanden), niks meer kopen

Of het systeem correct is of niet, daarover bestaan al tientallen draadjes op het ebay-forum...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord