annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kwaad omdat!!!!

eergisteren wint clauded480 bij mij een mooi ensemble
gisteren schreef ze me aan ik kom dat morgen afhalen
ik laat geen spullen thuis afhalen ,anders zou ik dat er wel bij aanvinken ,maar kom voor ene keer tot daartoe
ik zie dat ze wel bijna 1.30 uur vanmij vandaan woont en maak er daar even attent op dat heen en weer wel heel ver rijden is ,en ik tot mijn grote spijt noch morgen noch overmorge thuis ben
nu is die razend ,ze had dat kleed gekocht voor vrijdag aan te doen en ze wou dat donderdag persse omen halen!!
ze is haar geloof kwijt in de flexibiliteit van mensen enz enz enz
is dat nu nog noraal ja , ik maak er haar op attent dat ze dat beter even op voorhand had gevraagd dan ,en ze er toch moeilijk kan vanuit gaan dat we de dag dat zij het wil ,ik moet thuis blijven?? wat moet ge daar nu aan doen zeg wat een ambetant mens
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

kwaad omdat!!!!

ja tegenwoordig denken die kopers dat ze het voor het zegegn heben he ,en nu weer ik zet er iets op en na 7 dagen is het ineen seen andere foto ,ik zit zo wat alle seven na te zien en ineeens kom ik een horloge tegen zeg ,tjien ik heb geen horloge te koop ,zonder boe of ba ineens een horloge en als je erop klikt kriojg je mijn goede foto wel te zien allee zeg nheb dan mar gesloten he ,of ze denken weer dat ze op een horloge bieden , je ziet mijn foto alleen als je klikt ,dus en die kopers doen maar op he ,dan krijg je weer een itige voo rhet is geen horloge zeg wat zijn die op ebay aan eht doen?? en dan weer een 0 feeds die eerst nietbetaald en na 14 dagen wel en dus ik sluit dat geschil en nu 1 maand later heeft hij het ineens niet aangekregen , en het kwam ook nie terug hoor , lap weeral een rode bol , en dan stuur ik een rok op niet saan echt niks he ,beweert die even dat hij in flarden van elkaar hangt ,geeft een nega en zegt doodleuk dat ze die intrekt als ik alles terug stort ,heb dat maar gedaan dan he ,ebay heeft geen rekening gehouden met dat de kopers even erg zijn zijn ,o ja de verkopers waren uit op wraak feeds en de kopers op gratis spulletjes , mamamamam is het de moeite nog wel zeg ,die zoeken volgens mij uit wie geen slechte feeds kan hebebn ,ik verkocht dit jaat nog niet zoveel en dan begint dat opnieuw te tellen dus als ik nu 1 nega heb sta ik ineens op 98%, ook een raar systeem om dat elk jaar opnieuw van 0 te laten tellen , ik verkocht dus nu dit jaar maar 66 spullen ,daar heb ik 100% op en ze rekenen 66 maal 100 gedeeld door 66= 100
dus 1 nega is 66 maal 100 gedeeld door 66+1=67 en dan heb ik nog maar 98% leuk hoor ,ik kan me dus geen enkele nega permiteren ,ook al doe ik alles perfect en die koper szoeken dat schijnbaar uit wie ze kunnen dreigen met feed s,en ja het mag niet maar ze doen het toch ,dit is al de derde en als ge ebay daar over iets zegt word er niks gedaan ,pfff dat feed systeem trekt op niks zo ,msschien vroeger niet maar nu ook niet ,nu lichten de kopers je op ja daaag
Bericht 11 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

got ben er zo zenuwachtig van dat ik al niks anders meer doe dan fouten typen ,je zou voor minder kwaad worden zeg
Bericht 12 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Hallo
Trek je maar niet teveel aan van die score.
Ooit ben ik daar ook eens ziek van geweest.
Door enkele dwaze oelewappers met het verstand in pacht sta ik nu aan 97.4.
Troost je , je echte klanten laten je niet vallen hoor.
En je moet zo denken , je kunt niet de hele wereld tevriend houden , Hoe goed je ook je best doet.
Elke winkel heeft zo zijn ambetanterikken.

Ik weet hoe het voelt en hoe machteloos je bent.
Maar al bij al heb je nog een prima score.
Veel sucses verder.
Marina
Bericht 13 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

totteke nie aantrekken en je er zeker nie ziek in maken, dat systeem is enkel in het voordeel van ebay zelf, je vraagt en zij antwoorden met standaardzinnen. Enkel betalen mag je ... ik doe mij zelfs de moeite niet meer hun te schrijven, want terugkrijgen deed ik nog nooit, begin deze maand verkocht ik een professionele microgolf, staat hier dus nog altijd, kosten voor verkoop zijn in rek. gebracht maar die koper ging er zijn vrouw om zenden met de trein en dat ding weegt ongeveer 40 kg en is enorm groot. Dus omdat hij zich de moeite deed enkele malen te bellen en ik medelijden had met die vrouw en mijzelf (ik zou het verdorie naar het station moeten brengen) geef ik geen neg. en doe ik niets want dat haalt niks uit, en betaal dus de aanbieding en de commissie op verkoop en enkel ebay wordt daar beter van en feedback blijft ongewijzigd positief. Rare kwibussen tussen die kopers hoor! Veel succes toegewenst met de verdere verkoop en vooral met toffe kopers... grts 😉 Annette
Bericht 14 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Toch heeft die mevrouw een positieve feedback achtergelaten!
Dus totteke heeft geen rode bol.
Anderzijds deelt totteke zelf wel heel erg veel rode bollen uit,spreek me niet uit of die gerechtvaardigd zijn ,maar ik twijfel wel aan de manier van communiceren.
Heb je er al eens over nagedacht hoe die verkopers zich voelen?
Sorry ,maar ik moest dit toch even kwijt.
Bericht 15 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Op de laatste 13 aankopen hebben 8 verkopers van ons totteke een rode bol gekregen.
Ik vrees dat veel verkopers je al hebben geblokkeerd hoor!
Trouwens die mevrouw,waar het allemaal om draait, geeft je een positieve feedback,want ze neemt de schuld op zich,ze had het moeten vragen.Terecht trouwens.
Vernoemen van leden mag trouwens niet met naam,wat jij wel doet, in dit forum
Bericht 16 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Dat vermelden van de gebruikersnaam in enig forum is toch slechts verboden als het in de titel gebeurt? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 17 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Ik dacht dat naamsvermelding enkel kon als het relevant was voor het probleem.
Haar beide topics hadden net zo goed kunnen geplaatst worden zonder die vermelding,zo had ik het destijds begrepen.
Bericht 18 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Op de laatste 13 aankopen hebben 8 verkopers van ons totteke een rode bol gekregen.
Als koper is dit niet zo een goede score.

Het probleem stelt zich echter als verkoper.
Als verkoper is ze niet verplicht om thuis te laten afhalen.
Bericht 19 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

ja sorry hoor siemenpoes , ik gaf die koper toch ook een positief dat zegt u wel niet ,en namen mag hoor zeker als je iemand wil verwittigen hoe een koper verkoper reageert , dat is de bedoeling dnk ik toch ,en die rode bollen daar schijnt u echt een probleem met te hebben ook , op elk bericht dat ik plaats moet u er iedereen op wijzen dt ik 8 rode bollen heb gegeven wat is dit dan ?, u noemt mischien geen namen aar boort iedereen op uw eigen manier even de grond in , door te reageren op elk bericht??? die rode bollen zijn dik verdient als ik betaal wil ik het object ontvangenook,als ik iets koop en het komt stuk aan terwijl dit n iet vermeld word ook ,als ik 19 euro verzendkosten moet betalen op iets uit engeland een kledijstuk dat veel teveel vind en de dame in kwestie voor geen rede vatbaar schijnt ,ik het mooi betaal allemaal en zie dat er amper 5.05 op geplakt werd , als ik met paypal betaal en zonder ook maar een rede dat na 5 dagen terug gestort krijg de verkoper vraag waarom en geen antwoord daarop krijg , als ik een itige moet indienen omdat de spulletjes die ik betaal niet toekomen uit engeland ,wel dan vind ik een negatieve heeel terecht ,iemand veroordelen op dingen die u allemaal niet weet is makkelijk
Bericht 20 van 21
laatste antwoord