ja tegenwoordig denken die kopers dat ze het voor het zegegn heben he ,en nu weer ik zet er iets op en na 7 dagen is het ineen seen andere foto ,ik zit zo wat alle seven na te zien en ineeens kom ik een horloge tegen zeg ,tjien ik heb geen horloge te koop ,zonder boe of ba ineens een horloge en als je erop klikt kriojg je mijn goede foto wel te zien allee zeg nheb dan mar gesloten he ,of ze denken weer dat ze op een horloge bieden , je ziet mijn foto alleen als je klikt ,dus en die kopers doen maar op he ,dan krijg je weer een itige voo rhet is geen horloge zeg wat zijn die op ebay aan eht doen?? en dan weer een 0 feeds die eerst nietbetaald en na 14 dagen wel en dus ik sluit dat geschil en nu 1 maand later heeft hij het ineens niet aangekregen , en het kwam ook nie terug hoor , lap weeral een rode bol , en dan stuur ik een rok op niet saan echt niks he ,beweert die even dat hij in flarden van elkaar hangt ,geeft een nega en zegt doodleuk dat ze die intrekt als ik alles terug stort ,heb dat maar gedaan dan he ,ebay heeft geen rekening gehouden met dat de kopers even erg zijn zijn ,o ja de verkopers waren uit op wraak feeds en de kopers op gratis spulletjes , mamamamam is het de moeite nog wel zeg ,die zoeken volgens mij uit wie geen slechte feeds kan hebebn ,ik verkocht dit jaat nog niet zoveel en dan begint dat opnieuw te tellen dus als ik nu 1 nega heb sta ik ineens op 98%, ook een raar systeem om dat elk jaar opnieuw van 0 te laten tellen , ik verkocht dus nu dit jaar maar 66 spullen ,daar heb ik 100% op en ze rekenen 66 maal 100 gedeeld door 66= 100
dus 1 nega is 66 maal 100 gedeeld door 66+1=67 en dan heb ik nog maar 98% leuk hoor ,ik kan me dus geen enkele nega permiteren ,ook al doe ik alles perfect en die koper szoeken dat schijnbaar uit wie ze kunnen dreigen met feed s,en ja het mag niet maar ze doen het toch ,dit is al de derde en als ge ebay daar over iets zegt word er niks gedaan ,pfff dat feed systeem trekt op niks zo ,msschien vroeger niet maar nu ook niet ,nu lichten de kopers je op ja daaag